1. Data: 2003-09-01 15:51:10
Temat:Umowa absolwencka i wysokość wynagrodzenia
Od:"-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wniosku, który pracodawca zgłasza do UP gdy chce zatrudnić absolwenta na
umowę absolwencką (z refundacją części kosztów zatrudnienia przez UP) jest
punkt "Wysokość wynagrodzenia" - i tu moje głupiutkie pytanie - czy jeśli
nie pisze ani brutto, ani netto to o jaką wielkość chodzi? Netto czy brutto?
...i proszę nie strzelać ;-)

2. Data: 2003-09-01 18:16:24
Temat:Re: Umowa absolwencka i wysokość wynagrodzenia
Od:"Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punkt "Wysokość wynagrodzenia" - i tu moje głupiutkie pytanie - czy jeśli
> nie pisze ani brutto, ani netto to o jaką wielkość chodzi? Netto czy

od 640 brutto wzwyz :>

Jean

3. Data: 2003-09-01 18:23:51
Od:"-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> od 640 brutto wzwyz :>

Chyba się nie zrozumieliśmy. Pytałem jak rozumieć "wysokość wynagrodzenia" -
czy jako wartość netto czy brutto? (bo na formularzu nic nie pisze)

Poza tym - skąd wziąłeś kwotę 640zł brutto? :-D

4. Data: 2003-09-01 20:10:24
Od:"Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba się nie zrozumieliśmy. Pytałem jak rozumieć "wysokość
wynagrodzenia" -
> czy jako wartość netto czy brutto? (bo na formularzu nic nie pisze)
>
> Poza tym - skąd wziąłeś kwotę 640zł brutto? :-D

zawsze podaje sie brutto !!
minimalne wynagrodzenie to 800, ale moze byc ono obnizeone o 20% w 1 roku (w
zyciu) pracy :>

Jean

5. Data: 2003-09-02 08:42:52
Od:"Sasza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A myslisz, ze ktos to czyta?

Sasza

6. Data: 2003-09-02 17:45:28
Od:"-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A myslisz, ze ktos to czyta?

No a myślisz, że nie? Przecież od tego zależy ile zatrudniona osoba będzie
dostawała wypłaty.