PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić aby dostać (wymarzoną) pracę i pokonać konkurentów do stołka??

  • 1. Data: 2005-01-02 21:31:56
    Temat: Co zrobić aby dostać (wymarzoną) pracę i pokonać konkurentów do stołka??
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    Witam
    Jestem już po wstępnej selekcji przez "łowców głów" teraz czeka mnie w końcu
    spotkanie z przyszłym pracodawcą. Co zrobić aby to właśnie mnie wybrano
    spośród 5 zarekomendowanych osób????
    Za pomysły w stylu: stań na głowie - dziękuję (nie pomagają)
    Franciszek

  • 2. Data: 2005-01-02 22:33:27
    Od: MP <e...@a...com>

    F> Co zrobić aby to właśnie mnie wybrano
    F> spośród 5 zarekomendowanych osób????
    F> Za pomysły w stylu: stań na głowie - dziękuję (nie pomagają)

    No, ale na podstawie takiej ilości danych trudno dać inną odpowiedź.
    Strzelam: przekonaj, że mogą liczyć na Twoją inicjatywę w każdej
    okoliczności? Że jesteś mistrzem autoanalizy i każdy następny Twój
    "projekt"?, "czynność"? będzie doskonalszy? Że nie jesteś zbyt
    mądry, ale lojalny i odpowiednio naiwny?

    A może odwiedź firmę i dowiedz się czegoś bliższego od ludzi tam
    pracujących...

    --
    Pozdrowienia,
    MP