PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sadzicie o firmie IMG Polska we Wroclawiu ??? Jak sie tam pracuje, jakie zarobki, w ogole wasze doswiadczenia...

  • 1. Data: 2004-11-21 21:20:20
    Temat: Co sadzicie o firmie IMG Polska we Wroclawiu ??? Jak sie tam pracuje, jakie zarobki, w ogole wasze doswiadczenia...
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

  • 2. Data: 2004-11-21 21:35:12
    Od: Piotr Kreglicki <p...@U...wp.pl>

    MRNET napisał(a):

    Ty jakiś nienormalny jesteś? A może u was w gminie jakiś podatek od
    ilości słów w treści posta obowiązuje?

    P. Kręglicki

  • 3. Data: 2004-11-21 21:43:30
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    tylko to chciales powiedziec? a moze chciales po prostu zaistniec w sieci?
    interesuja mnie pewne sprawy i dlatego tyle postow
    nastepnym razem jak sie bedziesz chcial pomadrowac to gdzie indziej oki?
    w kazdym razie dzieki za wypowiedz....
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-21 22:03:16
    Od: Piotr Kreglicki <p...@U...wp.pl>

    MRNET napisał(a):
> [...]
    > interesuja mnie pewne sprawy i dlatego tyle postow
    > nastepnym razem jak sie bedziesz chcial pomadrowac to gdzie indziej oki?

    ROTFL. Ja sie nie czepiam tego, że się pytasz. Ale pytać też trzeba z
    głową. Od tego jest treść wiadomości a nie temat. To jakiś SMSowy
    syndrom czy coś?

    P. Kręglicki

  • 5. Data: 2004-11-21 22:09:39
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 21 lis 2004 w liście [news:cnr2bq$7qg$1@atlantis.news.tpi.pl]
    MRNET [m...@w...pl] napisał(a):

    > tylko to chciales powiedziec? a moze chciales po prostu zaistniec
    > w sieci?

    Cytuj poprawnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 6. Data: 2004-11-21 22:21:00
    Temat: PYTANIA SIE ZADAJE W TRESCI POSTU A NIE W TEMACIE !! informatyku jeden...
    Od: "Walduss" <t...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2004-11-21 23:20:12
    Od: "Adasko" <A...@l...adres.pl>

    Witajcie!

    a ja popieram Pana Piotra! bo wkurzja mnie tacy co nie maja nic do
    powiedzenia, a wielka burze rozpetuja, az reka swedzi i w piesc sie zaciska
    zeby takiemu czubowi w ryj wyjechac.

  • 8. Data: 2004-11-21 23:22:52
    Od: "Adasko" <A...@l...adres.pl>

    oj pomylilem sie to wlasnie Panu Piotrowi bym chetnie w ryj wyjechal za to
    ze krytykuje choc nic nie wnosi do dyskusji pozytecznego oraz za brak
    inteligencji, bo czlowiek zadal pytanie krotko zwiezle i bez zbednych
    literek

  • 9. Data: 2004-11-21 23:29:14
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adasko napisał:

> [...]
    > ze krytykuje choc nic nie wnosi do dyskusji pozytecznego oraz za brak
    > inteligencji, bo czlowiek zadal pytanie krotko zwiezle i bez zbednych

    1. naucz się kultury
    2. naucz się netykiety
    3. dopiero potem pisz na grupy

    --