PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat - Centrum Ksiegowe Philipsa??

  • 1. Data: 2005-02-10 23:09:44
    Temat: Dylemat - Centrum Ksiegowe Philipsa??
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Dostalem oferte z Philipsa na lidera zespołu. Mam obecnie pracę ale do
    najbliższego tygodnia muszę podjąć decyzję i zadzwonic do Philipsa. Centrum
    Usług Ksiegowych w Łodzi.Nie wimem co robic. Jestem po jednej rozmowie z
    partnerem (Holendrem) i po Asessment Center. Podobno dobrze wypadłem na
    rozmowie,gorzej na A.C. Ale chcą mnie zatrudnić na okres 6 miesiecy (umowa
    na czas okresolny, z duza szansa na przedluzenie;)). Mam umowe na czas
    nieokreślony u dotychczasowego pracodawcy, troche zaległego urlopu z
    ub.roku. Jesli sie zdecyduje,to jak najlepiej rozwiazac umowe o prace?
    Wypowiedzenie za porozumieniem stron? Wiem ze moj dotychczasowy dyrektor nie
    bedzie chcial sie mnie pozbyc zbyt szybko.. Jak najlepiej i z twarza opuscic
    obecnego pracodawcę?I żeby jeszcze było 2 tygodnie przerwy na urlop zanim
    zaczne nowa prace...czekam na sugestie. I co sadzicie o Philipsie?

  • 2. Data: 2005-02-11 15:52:58
    Temat: Re: Dylemat - Centrum Ksiegowe Philipsa??
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Wypowiedzenie umowy o pracę za porozumieniem stron. I możesz się
    zadeklarować, że ew. przez pare dni bedziesz dochodził do firmy by pomóc
    komus przejąć Twoje obowiązki. Tak pamiętam robił u nas prawnik gdzy chciał
    odejsc szybko, ale też chcąc być fer wobec byłego pracodawcy.
    Znajomy pracuje w Philipsie, jako osoba ds. sprzedazy (czy jakoś tak) i
    bardzo sobie chwali.