PracaGrupypl.praca.dyskusje › Citibank Handlowy - dział IT

  • 1. Data: 2006-01-28 12:12:02
    Temat: Citibank Handlowy - dział IT
    Od: "dfuse" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    szukam osób znających dział IT (nazywa się to chyba operacje i technologia) w
    Citibank Handlowy w Warszawie. Citi szuka teraz trochę ludzi i zastanawiam się
    nad próbą przejścia do nich. Chciałbym wiedzieć, jaka jest atmosfera pracy,
    jacy są ludzie. Czy rzeczywiście jest aż tak krawaciarsko i korporacyjnie, czy
    w IT da się wytrzymać (w większości krawaciarskich firm jakie znam IT zawsze
    łaziło w sandałach i swetrach :)). Ogólnie, chciałbym wiedzieć czy warto, czy
    nie (spodziewam się trochę lepszych zarobków w porównaniu do średniej rynku,
    bo to bank :) ale nie wiem jak to jest w takiej korporacji).

    Wielkie dzięki, zwłaszcza za wypowiedzi na temat

    dfuse

  • 2. Data: 2006-01-30 10:58:13
    Temat: Re: Citibank Handlowy - dział IT
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    dfuse wrote:
    > sandałach i swetrach :)). Ogólnie, chciałbym wiedzieć czy warto, czy
    > nie (spodziewam się trochę lepszych zarobków w porównaniu do średniej
    > rynku, bo to bank :) ale nie wiem jak to jest w takiej korporacji).

    A ile tam mniej wiecej oferuja? No i oczywiscie za jaki zakres obowiazkow?