PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawy tekst o przyczynach bezrobocia

  • 31. Data: 2005-01-24 12:36:34
    Temat: Re: Ciekawy tekst o przyczynach bezrobocia
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncv7i1m.i13.pawelma@dziubiak.maczewski.dyndn
    s.org...

    > hm? ;>

    > A kto mówi, ze nie wytwarzamy? Moze np bedziemy im sprzedawac kaszanke?
    > Albo czerninę Polacy beda serwowac w polskich barach w Szanghaju?
    > A jesli nie... to z braku środków zacznę sam produkować. Rynek to
    > wymusi. nie przepisy.
    > Kender
    I tu sie z Tobą zgodzić nie mogę, bo za swoją bezmyślności zapłacą Twoi
    potomkowie, to stąd właśnie te 100 miliardów długu.

    Józek

  • 32. Data: 2005-01-24 14:30:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Józek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > I tu sie z Tobą zgodzić nie mogę, bo za swoją bezmyślności zapłacą
    > Twoi potomkowie, to stąd właśnie te 100 miliardów długu.

    Jego? Przeciez dlugo zaciaga rzad w imiieniy tych, ktorzy go wybrali.
    A ze socjal to jestes Ty - to znaczy, ze w Twoim imieniu tez. Wiec wez sie
    od niego odczep ty;lko popatrz na siebie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 33. Data: 2005-01-24 16:47:39
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    futszaK wrote:

    > tylko że nic nie zastąpi osobistego kontaktu więc dopóki oni siedzą w
    > Indiach są niewielkim dla nas zagrożeniem, a wręcz przeciwnie - dzieki
    > nim korzystamy taniej ze zdobyczy techniki, zaś jak taki programista
    > przyjdzie do Europy to bardzo szybko przestaje być tanim bo tu koszty
    > utrzymania są nieco inne

    Oni sa zagrozeniem dla programistow, faktycznie spolszczacze i ludzie z
    najrozniejszyc BOKow i helpdeskow moga spac spokojnie ;)

    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 34. Data: 2005-01-25 08:50:26
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 24.01.2005 Józek <s...@p...onet.pl> napisał/a:
    > I tu sie z Tobą zgodzić nie mogę, bo za swoją bezmyślności zapłacą Twoi
    > potomkowie, to stąd właśnie te 100 miliardów długu.

    Zapłacą, no chyba, że wreszcie zmądrzeję, skończę studia zrobię doktorat
    i wyjadę na Nową Zelandię hodować owce. Tam mi się "rząd" w życie nie
    wpieprza, nie pobiera "ubezpieczenia", itp.
    I wtedy moi potomkowie będą żyć tak, jak na to zapracuję _ja_ i
    _następne pokolenie_, a nie tak, jak to rozkradnie "rząd" wraz z rzeszą
    bezrobotnych.

    *zdech*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.