PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawostka. Integrum BGZ w Krakowie › Ciekawostka. Integrum BGZ w Krakowie
    From: "Pawel Grotowski" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ciekawostka. Integrum BGZ w Krakowie
    Date: Thu, 12 Dec 2002 10:33:14 +0100

    Witam

    Jestem klientem Integrum BGZ. Bylem w Krakowie i udalem sie
    wyplacic kase z bankomatu w placowce przy dworcu PKP (taka
    na rogu kolo przejscia podziemnego). Wkladam karte, a bankomat
    nie wyplaca kasy. Poszedlem do obslugi, a tam mi mowia ze
    bankomat nie wyplaca kasy bo jest za zimno (sic!), ludzie
    _za zimno_ jest dla bankomatu!

    Pisze to, bo tak rozmawiajac (na marginesie, bardzo mila obsluga)
    zauwazam, ze w srodku placowki jest lodownia. Zimno jak
    cholera. Wysiadla im klimatyzacja i pracownicy od tygodnia
    siedza po 9 godzin w pomieszczeniu w ktorym jest 12 stopni ciepla.
    Ludzie! gdzie my zyjemy! to jest jakas paranoja w tym kraju.
    Zeby pier(biip)nego banku nie stac zapewnic pracownikom
    nalezytych warunkow pracy. Jezu, zmiluj sie. Pisze to, choc jestem
    tylko klientem, ale naprawde szkoda mi sie ich zrobilo. Jak
    jakas budka z hotdogami pod wyciagiem narciarskim (choc w takiej
    to jest pewnie o wiele cieplej).

    PS: Ale chyba zmienie bank... bankomat nie dziala bo za zimno
    he,he,he. Zenada.