PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytanie na rozmowie o prace. › Re: Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
  • Data: 2003-02-28 02:52:46
    Temat: Re: Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil" <k...@o...pl> writes:

    > Już otwierałem nóź w kieszeni ale podpowiedziano mi :
    > "Bo my słyszeliśmy, ze ponoć te okrągłe są najlepsze."
    > Już wyjmowałem nóż, ale po kilku następnych drwinach w moja stronę
    > skierowanych chciało mi się płakać.
    > Wiec dostałem następną podpowiedz:
    > "... Nawet kiblonurki znają odpowiedz na to pytanie !".
    > Czy już wiecie czemu te okrągłe pokrywy są lepsze od pozostałych.
    >
    > Na początku uważałem to za żart, ale odpowiedz nasunęła mi się po powrocie
    > do domu. Pomyślcie.

    wyglada na klasyczne pytanie na myslenie.

    inzynieria i design uzytkowy to nie sztuka, gdzie decyduje gust
    odbiorcy i nic wiecej.
    tutaj sie licza wzgledy praktyczne, wiec skoro te klapy sa okragle, to
    musi byc jakis powod ku temu.
    ja osobiscie nie wiem czemu sa okragle (moge zgadywac albo wykazac sie
    zastosowaniem fizyki i geometrii w praktyce, wymyslajac napredce
    powody) - ale jestem pewna, ze nie przez przypadek :)

    wiec co sie tak denerwujesz.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net