PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa oferta... › Ciekawa oferta...
  • Data: 2005-09-12 16:04:08
    Temat: Ciekawa oferta...
    Od: Przemek Z <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądając ofert na praca.onet.pl napotkałem ofertę:

    Nasz klient, duża belgijska firma, poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Elektryk
    Nr ref.: ELEK/BEL

    Wymagania:

    * paszport niemiecki,
    * dobra znajomość języka angielskiego,
    * przynajmniej trzyletnie doświadczenie,
    * wyższe wykształcenie,
    * znajomość języka francuskiego mile widziana.

    Czy te ofery znajdują odpowiednich kandydatów? Czy uczelnie technicznie
    nie powinny zacząć się koncentrować na gruntownej nauce języków? A co z
    inżynierami bez znajomości języków? Czy już nigdzie się nie nadają?
    Niedługo w ofertach zaczną określać kolor oczu albo skóry. A może się
    mylę i większość inżynierów czytających tę grupę włada przynajmniej
    dwoma językami a ja muszę się solidnie zabrać za naukę?

    Pozdrawiam

    Przemek