PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiecia plac - co moze pracownik ? › Ciecia plac - co moze pracownik ?
    From: <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ciecia plac - co moze pracownik ?
    Date: Thu, 26 Feb 2009 21:44:37 +0000 (UTC)

    witam mam pytanie zwiazane z moja obecna sytuacja

    pracodawca ostatniego dnia miesiaca przedstawia propozycje obciecia plac o 15
    procent, przedstawia kwote. Rozumiem ze w razie odmowy zostanie przedstawione
    wypowiedzenie. Maja kilka lat pracy za soba (5 lat pracy) mam 3 miesieczny
    okres wypowiedzenia i chyba nalezy mi sie tez odprawa.
    czy wobec odmowienia zmiany warunkow finansowych nalezy mi sie odprawa w
    takiej sytuacji?
    co w sytuacji gdy pracodawca doszedł do wniosku ze podwyzki w jednym dziale
    rekompensuje obnizkami w drugim ?
    co w sytuacji gdy pracodawca wykorzystuje sytuacje rynkowa a nie
    rzeczywiscie ma problemy ?
    i ogolnie jak bronic sie wobec cwanictwa ?

    dzieki za odpowiedź
    ..