PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciaza a praca

  • 21. Data: 2005-02-03 13:03:58
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Użytkownik w news:7228.00000ef2.42021677@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Natomiast z drugirj strony nie możemy popadać w paranoję
    > - te młode kobiety musżą rodzić - takie jest odwieczne prawo natury.

    Albo rybki, albo akwarium jak to mawiają (osobiście nie lubię tego
    powiedzonka). Problemem nie są kobiety, które chcą rodzić, albo pracować.
    Problemem są kobiety, które chcą jednego i drugiego. Oczywiście nie ma
    problemu jeśli faktycznie mogą pracować. Ale bywa tak, że się nie da i w
    efekcie wszystko sprowadza się do tego aby znaleźć kogoś kto będzie
    finansował wychowanie dziecka przez jakiś czas. Niestety nie jest to
    drobnostka i naturalnym jest, że jak się człowiek raz sparzy to będzie się
    starał ze wszystkich sił do powtórki z rozrywki nie doprowadzić. Na tym
    tracą te uczciwe.

    pozdrawiam
    Greg

  • 22. Data: 2005-02-03 17:23:10
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Napewno nie planuję dziecka po pół roku. Najwcześniej za rok, półtora. A
    jesli zdrowie tylko pozwili i ciaza bedzie przebiegać okej to jak
    najbardziej bede chciala pracować póki tylko bede w stanie dżwikać brzucha
    :)
    Użytkownik "Lerena" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niewiele tez jest pracownic, ktore mysla tak jak ty. Moje kolezanki
    > wiekszosc ciazy spedzaly na zwolnieniach, radosnie twierdzac ze lekarze
    > daja je bez problemu, w zwiazku z czym trzeba korzystac.

    A ja tak nie chcę, bo nie cierpie nudy, bezczynności (choć przy dziecku o to
    ciezko). Poza tym zawsze mi to jakos lepiej wydawać pieniązki swoje niż 2
    połowy ;) A poza tym chce pracować, chce cos robić, chce nabywać nowe
    doswiadczenia, chce sie z jakas firma zwiazac na stałe i jesli tylko
    pracodawca na to mi kiedyś pozwoli, bym z brzuchem biegała do pracy, bym po
    porodzie wzieła troche wolnego (bo nie ukrywam ze na pewno wezme bo i ja
    bede potrzebowala pewnie powrotu do normalnosci i dzieciak opieki mamy) - to
    jak najbardziej z wielka checia wróće do pracy. Bo na 2 lata macierzynskiego
    (Czy ile tam jest nie chce isc.) Jesli nie wiem, bede musiala jednak
    siedziec z dzieckiem to bede brac robote do domu, czy ew. przejde na pół
    etatu. Ale nie chce "zbabcieć" i zapomnieć o sobie tylko przez to że bede
    miała małego dzidzia. :)

  • 23. Data: 2005-02-03 17:31:19
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > PS. Cholera. Szkoda, że w tej chwili nie jestem "pracodawcą". Jakbym
    > dostał Twoje podanie, to po tym poście odpadłaby Ci konieczność pisania LM
    > i byłabyś na samej górze ;-) BTW: w jakiej branży szukasz pracy? ;)

    Hehe, o jak miło takie coś słyszeć :)
    BTW: niestety nie w Twojej branży szukam ...ale o tym juz prv :>

  • 24. Data: 2005-02-03 19:24:37
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    rut:

    > Nie pracowałam na etacie, kiedy planowałam ciążę, w związku z czym
    > kiedy zaszłam,
    > kto żyw namawiał mnie do zatrudnienia się gdziekolwiek, byle w pierwszym
    > trymestrze.
    > Ja uznałam, że to nieuczciwe, mąż że głupie i niebezpieczne...
    > Naiwna jestem, czy co..?

    Witaj w Klubie.

    --
    Magda

  • 25. Data: 2005-02-03 20:27:45
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    Musze przyznac ze jestem zaskoczony. Mile zaskoczony. Spodziewalem sie
    flejma pokroju "S", oskarzen o trolowanie itp. Az milo widziec, ze sa
    kobiety, ktore nie zamiezaja robic w baniaka kazdego pracodawce jaki sie
    nawinie. Tak trzymac.

    Swoja droga, czasami mam mysli o firmie, i powiem szczerze ze temat
    zatrudniania kobiet mnie przeraza. Pojawienie sie pracownicy, ktora
    wytnie taki numer na starcie firmy jest w stanie rozwalic cale
    przedsiewziecie.

    Dzieki zatem wszystkim za mila dyskusje.
    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 26. Data: 2005-02-03 20:56:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ctsrrl$i62$1@nemesis.news.tpi.pl rut <r...@a...pl>
    pisze:

> [...]
    > trymestrze.
    > Ja uznałam, że to nieuczciwe, mąż że głupie i niebezpieczne...
    Nie, IMO nie jesteś naiwna. Wiem, że wielu (większość?) pracodawców za swój
    stosunek do pracownika, warunki pracy i polityke kadrową w pełni zasługuje
    na to, aby ich w ten sposób "użyć" i dla zasady oraz nauczki należałoby to
    zrobić, z pełną premedytacją.
    Ale mimo wszystko jest to jakby trochę nie tak...
    Nie jestem kobietą (sprawdziłem w łazience ;)), ale chyba niespecjalnie bym
    się z czymś takim czuł.

    Jotte

  • 27. Data: 2005-02-03 21:03:48
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ziemowit" <n...@p...adr> napisał w wiadomości
> [...]
    > flejma pokroju "S", oskarzen o trolowanie itp. Az milo widziec, ze sa
    > kobiety, ktore nie zamiezaja robic w baniaka kazdego pracodawce jaki sie

    Powiedzmy, ze ja dostałam po głowie za takie fruzie kombinatorki bo mi kilka
    prac przeszło koło nosa jak miałam mało praktyki i mało lat. Po co
    pracodawcy taka niunia co nic nie wie, a moze szuka pracy zeby sobie
    pokombinować. Nie mam potrzeby siedzieć w domu na d... i zatanawiac sie co
    mam zrobic ze soba w czasie miedzy przewijaniem pieluch. Zasadniczo
    zamierzam mieć trójkę brzdąców a co z tego wyjdzie to sie zobaczy. Coś mi
    sie wydaje, ze poprostu załozę działalnosc gospodarczą i będe wróżyć :o) Bo
    po ostatnich doświadczeniach z pracodawcami nie mam do nich zaufania.

    > Swoja droga, czasami mam mysli o firmie, i powiem szczerze ze temat
    > zatrudniania kobiet mnie przeraza. Pojawienie sie pracownicy, ktora wytnie
    > taki numer na starcie firmy jest w stanie rozwalic cale przedsiewziecie.

    Jakby człowiek wiedział , że sie przewróci to by usiadł. Oby na naszej
    drodze stawali ludzie uczciwi i robotni :o)

    pozdrawiam
    Ania

    Ps: też mnie podniosło na duchu, ze są normalnie myslące kobitki ;o) życzę
    im udanych dzieciaczków :o)

  • 28. Data: 2005-02-03 21:55:33
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Ania:

    > Ps: też mnie podniosło na duchu, ze są normalnie myslące kobitki ;o) życzę
    > im udanych dzieciaczków :o)

    A dzięki, obaj zdrowi ;-)

    (tylko ich Mama coś by popracowała, zamiast siedziec kolejny rok w domu...)

    --
    Magda :-)

  • 29. Data: 2005-02-04 07:15:49
    Od: Lerena <k...@o...pl>

    Shady wrote:
> [...]
    > jesli zdrowie tylko pozwili i ciaza bedzie przebiegać okej to jak
    > najbardziej bede chciala pracować póki tylko bede w stanie dżwikać brzucha

    :) Widzisz i to jest zdrowe podejscie, szkoda ze rzadkie.

    > A ja tak nie chcę, bo nie cierpie nudy, bezczynności (choć przy dziecku o to
    > ciezko).

    Oj tak, moja siostra ma polroczne malenstwo ktore potrafi zajac 28
    godzin na dobe :)

> [...]
    > porodzie wzieła troche wolnego (bo nie ukrywam ze na pewno wezme bo i ja
    > bede potrzebowala pewnie powrotu do normalnosci i dzieciak opieki mamy)

    Wiesz moim zdaniem model niektorych firm, gdzie kobieta po 2 tyg po
    porodzie wraca do pracy i w ciagu dnia leci do domu odciagnac pokarm
    jest chory, to jest przegiecie w druga strone (znam taki przypadek,
    niestety :() Ale tak jak piszesz, w ciazy mozna pracowac, a potem wrocic
    do pracy w jakims rozsadnym terminie (pol roku?).

> [...]
    > etatu. Ale nie chce "zbabcieć" i zapomnieć o sobie tylko przez to że bede

    Heh, kiedys Anna Mucha wywolala niezla burze krytykujac takie wlasnie
    "zbabciale" kobiety. Fajnie ze tak myslisz, szkoda tylko ze najbardziej
    widoczne "matkopolki" psuja opinie rozsadnej mniejszosci.

    Pozdrawiam
    Lerena

    --
    Katarzyna Skowronska
    kskowronska 'malpa' op.pl

    "Discussion: a method of confirming others in their errors."

  • 30. Data: 2005-02-04 08:31:24
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 04.02.2005 Lerena <k...@o...pl> napisał/a:
    > Heh, kiedys Anna Mucha wywolala niezla burze krytykujac takie wlasnie
    > "zbabciale" kobiety. Fajnie ze tak myslisz, szkoda tylko ze najbardziej
    > widoczne "matkopolki" psuja opinie rozsadnej mniejszosci.

    Czyżbyś była zwolenniczką Jedynej Słusznej Drogi Rozsądku? Przecież to
    ich życie, mogą z nim robić co chcą... No i może im odpowiada
    "zbabcienie"...

    dobra, kończę, biore sie do roboty, bo offtopic znow sie wkradl :>

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.