PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwalic sie? › Re: Chwalic sie?
    From: "cichy" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chwalic sie?
    Date: Wed, 23 Mar 2005 18:37:37 +0100

    [..ciach..]
    > Projekty projektami, ja wam powiem tak, ze tez szukam i zauwazam,
    > ze prace mozna dostac za małe pieniadze (tak 1200)- w małej firmie, to nie
    > ma problemu,
    > jesli idziesz do duzej firmy zawsze trafia sie koknkurecja z
    doswiadczeniem.
    > Przykladowo kolo kolo 30stki ktory kilka lat kodowal dla firm, i zawsze on
    > wygrywa ze studentem bez doswiadczenia (tzn takim co nie pisal
    komercyjnie).

    Mam 28 lat czyli zblizam sie do wieku o ktorym piszesz ;) i gdybym byl
    pracodawca i mial do wyboru studenta i 30-letniego goscia ktorzy startuja na
    to SAMO stanowisko (skoro startuje student to oznacza ze nie jest wymagane
    jakies super doswiadczenie) to wybralbym studenta.... Ale nie jestem
    pracodawca....