PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY JESTEM DZIWNY??????

  • 21. Data: 2002-12-17 17:44:04
    Temat: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > 1 pare spodni????

    albo 4 pary spodni bez trzech paskow.
    pozdrawiam
    Domin

  • 22. Data: 2002-12-17 17:48:20
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Domin <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atnnou$2vp$...@n...tpi.pl...
    > albo 4 pary spodni bez trzech paskow.
    nie mialem na mysli spodni sportowych bo to dresy a nie spodnie

    pozdro
    Dante

  • 23. Data: 2002-12-17 17:51:26
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > i co z tego
    > nie popieram, ze lekarze tyle zarabiaja bo w normalnym niezapoznionym
    kraju
    > zarabiaja przynajmniej 10 razy tyle
    > ale to nie znaczy , ze ludzie maja pracowac za "miske ryzu" dziennie
    > nie tedy droga

    I co z tego ze nie popierasz. Zmienia to cos ???

    > 500 zl to zawsze 500zl a wybor na co kto wydaje pieniadze to sprawa tego
    co
    > je posiada

    500 zl to nie zawsze 500zl

    >ze pracowal bez jakichkolwiek ubezpieczen co oczywiscie
    > dziala na jego szkode

    jakie to straszne. W naszym kraju ktos pracowal na czarno. Ja tez Ciebie
    marlet za to potepiam ;-))))))))))))

    > niektorych rzeczy nie da sie samemu zrobic a w budownictwie to prawie
    > niemozliwe

    przy stawianiu scianki w piwnicy, przy odrobinie checi poradzi sobie sam.

    Niestety niektorzy nie maja wyjscia.

    Pozdrawiam
    Domin

  • 24. Data: 2002-12-17 17:55:36
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    Mysle ze wazny jest fakt czy sobie stawiales czy komus. Bo jesli Ty za to
    dostales np. 2000 zl to rodzinka mogla sie zburzyc. Jednak sadze ze to byla
    Twoja piwnica i Ty masz 100 % racji
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-12-17 18:15:48
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Domin <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atno6n$726$...@n...tpi.pl...

    > kraju
    >
    > I co z tego ze nie popierasz. Zmienia to cos ???

    tak samo zmienia jak to , ze ty popierasz
    zastanawiales sie kiedys jaki sens mialoby wyrazenie swojego zdania skoro i
    tak wszyscy by powiedzieli , ze i tak to nic nie zmienia

    > 500 zl to nie zawsze 500zl

    hehe z matematyki mialem mocna 3 wiec wybacz jak sie myle:)

    > jakie to straszne. W naszym kraju ktos pracowal na czarno. Ja tez Ciebie
    > marlet za to potepiam ;-))))))))))))

    wlasnie dlatego , ze sytuacje ktore w normalnym kraju uchodza za
    patologiczne a u nas za normalnie obowiazujace, jest jak jest w tym kraju

    > przy stawianiu scianki w piwnicy, przy odrobinie checi poradzi sobie sam.

    jak by tak rzeczywiscie bylo to nie sadze zeby praca ta zajmowala az 2 tyg

    > Niestety niektorzy nie maja wyjscia.

    tak mowia

    pozdr
    Dante

  • 26. Data: 2002-12-17 18:22:58
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > albo 4 pary spodni bez trzech paskow.
    > pozdrawiam
    > Domin

    ROTFL :)

    Pzdr
    Tomek

  • 27. Data: 2002-12-17 19:35:30
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Dante" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Domin <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:atnnou$2vp$...@n...tpi.pl...
    > nie mialem na mysli spodni sportowych bo to dresy a nie spodnie

    Sorki ja sie tez polilem. Sportowych kupisz 12 par. A nie sportowych 4
    Pozdrawiam
    Domin

  • 28. Data: 2002-12-17 19:38:48
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > tak mowia
    To nie jest ich wybor, chociaz mosze przyznac ze mnie krew zalewa jak slysze
    " Panie tu nie ma zadnej pracy, a z 500 zl przeciez nie bedziemy robic
    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-12-17 23:05:09
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "No Name" w news:atn4gk$ld4$1@news.tpi.pl napisał(a):

    > Jeżeli miś odmówi, to przy następnej lodówce czy
    > pralce powiedz, że np. nie masz możliwości.

    Dlaczego zaraz, ze nie ma mozliwosci? Niech po prostu tez sie rozliczy i
    rzuci odpowiednia cena. Skoro rodzinka chce postepowac w mysl zasady
    kochajmy sie jak bracia, a liczmy sie jak zydzi... ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 30. Data: 2002-12-18 07:18:23
    Od: "to nie ja" <o...@p...gazeta.pl>

    Kochajmy się jak bracia a liczmy się jak Żydzi :-) A z rodziną to się tylko
    dobrze na zdjęciu wychodzi :-))

    Użytkownik "marlet" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdy nie pracował dłużej niż 1 m-c bo jest alkoholikiem (od 2 m-cy ma
    > wszyty esperal więc narazie nie pije), więc bardzo trudno mu znaleść
    pracę
    > jakąkolwiek. A ja go często wspierałem np w tym aby rodzice wpuścili go do
    > domu gdy wracał lpo libacjach alkoholowych.
    > NO I TERAZ SEDNO SPRAWY:
    > Praca trwała 2 tygodnie, no i rodzice kuzynka wyliczyli sobie za pomoc 5

    > za godzinę, w sumie zażądali prawie 500zł. Ja planowałem k 250zł
    > CZY TO JA JESTEM DZIWNY TWIERDZĄC, ZĘ POMAGAJĄC RODZINIE NIE LICZY SIĘ
    TEGO