PracaGrupypl.praca.dyskusje › weksel!!!

  • 1. Data: 2002-12-16 23:36:47
    Temat: weksel!!!
    Od: n...@p...onet.pl

    muszę znaleść dwóch poręczycieli weksla w zasadzie już mam: jedna spoko umowa
    stała zaświadczenie o zarobkach też ok,ale z drugą mam problem a może nie?
    rencista może być?
    PS co za czasy nikt nie chce podpisać!

    z góry dziękuje

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-17 00:45:02
    Temat: Re: weksel!!!
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    umowa
    > stała zaświadczenie o zarobkach też ok,ale z drugą mam problem a może

    bez urazy, ale dziwisz sie? jak w radiu/tv slychac, ze babcie popodpisywaly
    zakonnikom na wzmocnienie kosciola, a teraz one musza splacac, a zakonnicy
    na panstwowy wikt przeszli?

    a poza tym takie czasy, ze ludzie sie boja (albo w koncu zaczeli czytac co
    podpisuja i myslec o sobie (i swoich bliskich), a nie o, czasami falszywie,
    pojmowanym 'obowiazku' wobec przyjaciela)... i mimo ze jestes moim
    najlepszym kolega/przyjacielem jesli (czego nikomu nie zycze) stracisz
    dochody to komornik do mnie zapuka... a mnie sie przeciez tez nie przelewa

    pozdrawiam
    --
    Tomek