PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile daje zus na II filar?

  • 1. Data: 2006-01-05 19:48:18
    Temat: Ile daje zus na II filar?
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Mam pytanie, gdzie mogę sie dowiedzieć o
    zasadach wyliczania skladki która ZUS przekazuje do PTE?
    W listopadzie Zus przekazal 359 zl, kto zgadnie jaka jest wysokość moich
    poborów?

    RS

  • 2. Data: 2006-01-06 06:49:01
    Temat: Re: Ile daje zus na II filar?
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Radio69 napisał(a):
    > Mam pytanie, gdzie mogę sie dowiedzieć o
    > zasadach wyliczania skladki która ZUS przekazuje do PTE?
    > W listopadzie Zus przekazal 359 zl, kto zgadnie jaka jest wysokość moich
    > poborów?

    O ile dobrze pamietam to 7.3% ubruttowionych zarobków ZUS przekazuje do
    OFE.
    Ale dla pewności-> google Twoim przyjacielem.

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 3. Data: 2006-01-06 06:58:08
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    stawiam ze jest to jakies 3500 netto na ręke
    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    "Co to jest zła kobieta? Jest to rodzaj kobiety która nigdy sie nie
    sprzykrzy" - Oskar Wilde

  • 4. Data: 2006-01-11 20:59:57
    Od: "jacus" <m...@p...onet.pl>

    dokładnie 7,3% od podstawy brutto