PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - dysortografia

  • 11. Data: 2007-02-28 09:00:51
    Temat: Re: CV - dysortografia
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 27 Feb 2007 21:12:27 +0100, j...@v...pl <j...@v...pl>
    w <4...@n...onet.pl> napisał:

    > Znam programistę, który ma podobne problemy. Z tego co opowiadał też się musiał
    > swego czasu bardzo pilnować jak się podpisywał. Nie przeszkadzało mu to jakoś w
    > pracy. O ile mi wiadomo nie informował o tym specjalnie pracodawcy, ale też się
    > z tym nie krył. Po prostu taka przypadłość bez wpływu na pracę.

    Ja bym napisał.
    Bo potem może się okazać, że trzeba napisać jakiś papier, instrukcję
    obsługi, dokumentację, i może być głupia sprawa, a tak widać, że
    kandydat traktuję tę sprawę poważnie, a nie jak wiele przykładów
    dysortografów na necie.

    Też znam jednego takiego gościa, spoko, ale czasem za ortografię bym mu
    walnął, bo sam mam problemy, a widok błędów nie pomaga.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 12. Data: 2007-02-28 20:24:17
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Jeśli nie kandydujesz na stanowisko typu "korektor" czy "redaktor dokumentacji
    technicznej" absolutnie nie musisz tego pisac, podobnie jak nie musisz pisac,
    że utykasz na lewą nogę, łysiejesz, nie masz połowy zębów, chorujesz na serce
    itp itd.
    Jest to nawet wysoce niewskazane, gdyz w ten sposób wprawiasz w zakłopotanie
    potencjalnego pracodawce, który przeczytawszy coś takiego nie będzie za bardzo
    wiedział, co o tym sądzić, czy to masz być wada czy zaleta kandydata.