PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia przedstawiciel handlowy w brznzy elektro.

  • 1. Data: 2004-03-09 08:22:02
    Temat: Ile zarabia przedstawiciel handlowy w brznzy elektro.
    Od: "Piotrus" <piotrj@__polbox.com>

    Witka!
    Chcę zatrudnic przedstawiciela handlowego w branży elektroinstalacyjnej
    Ile trzeba mu zapłacic.

    --
    Pozdro
    Piotrus

  • 2. Data: 2004-03-09 08:46:37
    Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl>

    a w jakim regionie chcesz go zatrudnić? Stała pensja ( minimalna ) + premia
    od osiąganych wyników sprzedaży . Doby handlowiec zarabia ok 2,500 zł

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 3. Data: 2004-03-09 08:53:57
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> napisał w wiadomości
    > Witka!
    > Chcę zatrudnic przedstawiciela handlowego w branży elektroinstalacyjnej
> [...]

    godziwie, tak by nie musiał jechać na samej prowizji...

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-03-14 21:37:02
    Od: "Piotrus" <piotrj@__polbox.com>

    Karol Maciejewski <@@k...@p...onet.pl@@> łaskaw był napisać w
    news:c2k0c4$5ef$1@atlantis.news.tpi.pl:Karol Maciejewski
> [...]
    > a w jakim regionie chcesz go zatrudnić? Stała pensja ( minimalna ) +
    > premia od osiąganych wyników sprzedaży . Doby handlowiec zarabia ok 2,500

    Wybrzeże, rejon Śląski, Dolny Śląsk

    A tak przy okazji czy podajecie kwoty netto czy brutto.

    --
    Pozdro
    Piotrus