PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia Kierownik Grupy...

  • 1. Data: 2004-03-09 07:56:35
    Temat: Ile zarabia Kierownik Grupy...
    Od: "B&B" <m...@p...onet.pl>

    ... Agentów Ubezpieczeniowych (majątkowe, komunikacyjne, inne produkty
    finasowe) w znanej firmie ubezpieczeniowej. Kilka powiatów, 15-20 agentów pod
    sobą. Zakres obowiązków motywowanie, organizowanie pracy agentów, szkolenia itp
    (nie bezpośrednio sprzedaż). Cały etat pensja stała + prowizja za wykonanie
    planu przez agentów. Ciekaw jestem waszych doświadczeń i wiedzy, bo to co
    usłyszałem wydaje mi się nieco zaniżone. Prosze o wyraźną informację, czy
    mówimy o kwotach netto czy brutto.
    Pozdrawiam i dzięki za informacje.