PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny... › CV do oceny...
    From: ToNZi <c...@d...nl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CV do oceny...
    Date: Mon, 22 May 2006 09:00:34 +0200

    Witam serdecznie Was :)
    W ciągu ostatnich dni pojawiło się tutaj "trochę" ;) CV do oceny i
    wyszły braki, niedociągnięcia.

    Chciałbym zatem poddać Waszej ocenie swoje CV które mi się wydaje zbyt
    długie, ale nie wiem z czego zrezygnować, a i tak nie są to wszystkie
    rzeczy które robiłem podczas studiów bo napisałem opracowanie na temat
    systemów operacyjnych oraz raport na temat CDMA-450 na świecie a także
    zrobiłem prezentację w powerpoincie na temat "Telecom overwiev" (czyli
    technologie telekomunikacyjne na świecie - zrobiona w języku angielskim)

    Poza tym, ostatnio właśnie przeczytałem, że ktoś szuka osoby
    niepełnosprawnej do pracy. Jestem taką osobą, ale moja niepełnosprawność
    w żadnym stopniu w zasadnie nie ogranicza mnie w szukaniu pracy
    (kończę studia informatyczne). Czy taka informacja jest cenna dla
    pracodawcy, czy lepiej to "zataić" ze względu na "niechęć" i utarte
    schematy osoby niepełnosprawnej jako "ciężkiej w adaptacji i w ogóle
    uciążliwej dla pracodawcy"

    kończę studia i trzeba by poszukać pracy stałej, ale odnoszę wrażenie,
    że po prostu większość pracodawców szuka za przeproszeniem "murzynów" do
    odwalania czarnej roboty za psi grosz :|. Jestem osobą, która jest mocno
    zaangażowana w działalność międzynarodowej orgaznizacji studenckiej i
    dzięki temu mam dużo doświadczeń, odbyłem wiele szkoleń itd. Wydaje mi
    się, że czasem jest to zapora dla pracodawcy bo nie jestem "tylko"
    studentem ale kimś z zainteresowaniami, pasjami, rozwiniętymi
    umiejętnościami interpersonalnymi a przez to z większymi ambicjami...

    Proszę o komentarze na temat CV i ew porady jak je przebudować, by było
    bardziej "employer friendly" ;) Zdaję sobie sprawę, że ono w zasadzie
    jakoś wielce się nie wyróżnia i może ginąć w stercie innych, ale w
    niektórych firmach zbytnia ekstawagancja w formie CV może zostać źle
    odebrana prawda?

    link do CV : http://www.tonzi.com.pl/CV2.pdf

    Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji
    ToNZi