PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny... › Re: CV do oceny...
  • Data: 2006-05-22 17:20:56
    Temat: Re: CV do oceny...
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wyrzuc z 1 strony dzialalnosc pozauczelniana

    nie kursy, szkolenia, osiagnięcia - ale wybierz jeden z tych wyrazów,
    hobby, zainteresowania - maslo maslane. wybierz jedno
    przy kursie cisco - napisz jaki masz tytul, bo 3 semestry jakos nie mowia
    przekonujaco

    formulka na koncu wyjustuj nie do srodka, a do bokow

    czcionka Arial - najlepiej sie go czyta. Ja mam np czcionke 10
    zlewa ci sie formatowanie np niemiecki francuski Prawo jazdy, jak i glowne
    punkty.
    stan cywilny moiom zdaniem niepotrzebny.

    pozdrawiam
    KK