PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    Date: Fri, 10 Oct 2003 02:18:42 +0200

    Witajcie,

    Bardzo duzo, ze sie nauczylem dzieki Wam, za co w tym miejscu bardzo goraco
    Wam dziekuje :-)

    Po wyciagnieciu wnioskow z poprzedniej dyskusji chce powiedziec ze:
    1. Swoje CV zwykle podczas ubiegania sie o prace w pierwszej kolejnosci
    drukuje, pakuje w skoroszyt i zanosze osobiscie do firmy, w ktorej chce
    pracowac.
    2. Jesli w ogloszeniu nie ma adresu, a jest zawarty tylko adres e-mail, to
    swoje CV wysylam na wskazany e-mial w formacie DOC, z odpowiednim numerem
    referencyjnymw temacie.
    3. Ze wzgledu na to, ze chce Was prosic o komentarz, a nie mam latwej
    mozliwosci wyslania CV do wszystkich zainteresowanych (brak mi listy
    zainteresowanych), to CV zostanie umieszcozne na stronie WWW, co bedzie
    wymagalo kilku czynnosci wiecej w celu otworzenia, w zwiazku z czym licze
    na Wasza wyrozumialosc.
    4. Ze wzgledu na to 90% ludzi nie bedzie mialo problemu z otworzeniem Worda
    ten format bedzie jedyny.
    5. Pozostale 10%, ktore nie posiada Worda bardzo przepraszam. Licze na
    wyrozumialosc, a za utrudnienia przepraszam i ufam ze te osoby takze poradza
    sobie z otworzeniem tego formatu.
    Tym razem pragne wyraznie podkreslic, ze chodzi mi tylko i wylacznie o
    MARYTORYCZNA OCENE ZAWARTOSCI mojego CV, tak wiec osoby pragnace wyrazic
    swoje zdanie o niedogodnosciach formy prezentacji jaka wybralem, prosze o
    kierowanie mejli bezposrednio do mnie na adres m...@S...poczta.onet.pl

    CV znajduje sie na stronie w dwuch wersjach - DOC i spakowane przy pomocy
    ZIP:
    http://ms1975.republika.pl

    jeszcze raz dziekuje za wszystkie dotychczasowe komentarze.
    pozdrawiam serdecznie,
    mariusz
    PS: ze wzgledu na ostatni aforyzm jutro nie bedzie mnie ;-)
    ___
    By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd.
    ___
    Gdyby jeszcze kozła ofiarnego można było doić.
    ___
    Nieobecni nigdy nie maja racji, ale bardzo często zachowują życie.