PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV+LM w doc czy pdf?

  • 1. Data: 2004-04-15 07:20:34
    Temat: CV+LM w doc czy pdf?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Witam!

    Wysylacie CV+LM w DOCu czy w PDFie? Zrobilem sobie CV w pdfie, LM chyba
    tez konwertne do pdfa (3 sekundy) i zastanawiam sie jak to jest u firm
    z odczytaniem PDFa. Teoretycznie utrudniam sprawe sobie bo jesli ktos
    nie bedzie mial acrobat readera to pewnikiem moje CV wrzuci do
    /dev/null/

    z drugiej strony CV w wordzie wyglada makabrycznie, w pdfie jest ladne
    schludne, piekne i czyste ;-) do tej pory myslalem, ze acrobat readera
    maja wszyscy, tyle dokumentow w pdfie jest w necie, chocby na stronach
    rzadowych, ale ostatnio trafily mi sie dwie osoby (akurat to nie bylo
    zwiazane z CV tylko z materialami studenckimi) ktore nie potrafily
    sobie otworzyc takich dokumentow (analfabetyzm komputerowy sie szerzy).

    dzieki, pozdrawiam

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,