PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV ANG - Pielęgniarka / Położna › CV ANG - Pielęgniarka / Położna
  • Data: 2005-02-15 14:50:28
    Temat: CV ANG - Pielęgniarka / Położna
    Od: " Patrycja" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam pare pytan odnosnie pisania CV (musze wyslac takowe w wersji
    polskiej i angielskiej do Medical Staff Recruitment):
    - czy imie nalezy pisac polskojezycznie czy po angielsku
    - druga sprawa (polozna odcinkow) nie wiem dokladnie jak to ujac :( - sector
    czy part midwife ? jak bedzie bardziej poprawnie gramatycznie ?
    - czy sa jakies stronki z przykladowym CV ang dla personelu medycznego ?
    zawsze latwiej bazowac na wzorze i go rozwijac - znalazlam przykladowe CV na
    stronie Gazety ale jakies strasznie ubogie :(
    - na jakie jeszcze rzeczy zwrocic uwage przy pisaniu ??

    Bede b wdzieczna za jakiekolwiek wskazowki :)
    Pozdrawiam Was
    Patrycja
    :)