PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrutto po ubruttowieniu › Brutto po ubruttowieniu
  • Data: 2002-01-02 13:49:41
    Temat: Brutto po ubruttowieniu
    Od: M...@k...chip.pl (Macko) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jestem trochę zielony w kwestii wyliczania wynagrodzeń, chciałbym więc
    zapytać Was o znaczenie zwrotu 'brutto po ubruttowieniu'. Często
    pojawia się to na formularzach i kwestionariuszach osobowych, nie
    chciałbym dać plamy zawyżając oczekiwaną płacę. W rozmowach
    kwalifikacyjnych nie miałem do tej pory problemu - pytano mnie ile
    chciałbym 'na rękę', ale tu się gubię. Ile to więc będzie 'brutto po
    ubruttowieniu', jeśli chciałbym dostać w łapkę dajmy na to 1.000?

    Pozdrawiam,
    Macko