PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brat właśnie dzwoni z Autralii ...

  • 1. Data: 2004-11-28 20:24:34
    Temat: Brat właśnie dzwoni z Autralii ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Bardzo miło, że trafiłem na tą grupę :) Może komuś dam nadzieję kolejnym
    postem.

    Chodzi o prace i wyjazd do Australii. Pojechał tam mój brat, kilka misięcy
    temu (chyba marzec) i juz całkiem dobrze mu się powodzi :) Ale historię
    opowiem od początku.

    Zaczęło się wszystko gdy był już mały, miał może 8 lat i uwielbiał udawać
    się na wyprawy po lesie. Jako, że byliśmy synami leśnika i myśliwego,
    mieszkaliśmy w leśniczówce otoczonej lasem praktycznie cały czas spędzaliśmy
    ... w lesie :) Brat mój jednak wolał podróżować, zapędzał się czasem bardzo
    daleko, opowiadał jaką dziką zwierzynę widział i takie tam ... widać było,
    że ciągnie go podróżowanie i odkrywanie nowych (wtedy to były miejscowości,
    wioski) krain ...

    Gdy dorósł, wycieczki były coraz dalsze. Potrafił wziąć nóż i wybrać się na
    tydzień w góry. Co jadł, gdzie spał, gdzie bywał .. Gdy opowiadał nie
    chciałem mu wierzyć. Odkrywca i podróżnik na całego (miał może z 16 lat).
    Teraz ma 24, ale wcześniej ...

    7 lat temu ubzdurał sobie, że pojedzie do Irlandii. Zabrał kasę na bilet w
    jedną stronę , plecak i poleciał :) Był tam 3 miesiące. Szybko znalazł
    pracę. Zarobił sobie, miał mieszkanie .. poznał ludzi :) Zaprosili go zaraz
    ponownie bo pokochali go jak własnego syna (małzeństwo starszych oso,
    wykładowca na univerku i gospodyni domowa). Po 2 latach umyślił sobie, że
    pojedzie do Australii. Zosttanie tam na stałe i będzie mógł wędkować bo
    okntynent jest dość dziki. Tak zrobił. 5 lat zajęło mu załatwianie spraw,
    nauka angielskiego, egzaminy (jechał z jakiegoś programu zaludniania tego
    kontynetu przez rząd Australijski, ponieważ podobno ludzie uciekali z
    Australii przez ostatnie lata bardzo często, najczęściej do Europy i USA
    oraz Kanady). Wreszcie naumiał się tego angielskiego tak, że zdał egzamin.
    Załatwił wizę na 6 miesięcy. Pieniądze zarobione w Irlandii starczyły mu na
    bilet (leciał przez Pekin 3 doby z kilkoma przesiadkami). Jest tam od marca
    ... pojechał na pałę :)

    Kupił właśnie auto, aparatem cyfrowym robi fotki i podsyła. Zarabia
    miesiecznie 800 dolarów (myje podłogi w hipermarkecie). Wynajmuje
    mieszkanie, uczy się już w 2 szkole bo jedną zdążył skończyć ... powoli
    odkłąda kaskę na wyprawę życia :) Naprawde jeśli się chce to można :)
    Podobno już jest zakochany, dziewczyna z Ausytallii w nim też :) Dobzre by
    było gdyby coś z tego wyszło ;) Może warto sprawdzić siebie w Australii ? Z
    tego co wiem szukają ludzi tam i do Nowej Zelandii. Wykształcenie się liczy,
    wiek, doświadczenie zawodowe oraz język angielki. Są jakieś testy i
    otrzymuje się punkty. Ci najlepsi mogą sobie nawet wybrać gdzie chcę jechać.
    On jakoś trafił do Brisbane czy jakoś tak :)

    Pozdrawiam i nie wolno bać się podejmowania ciężkich decyzji :) Wart
    zaryzykować !!!

    Katanka

  • 2. Data: 2004-11-28 20:32:14
    Temat: Re: Brat właśnie dzwoni z Autralii ...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 21:24:34 +0100, Katanka <k...@i...pl>
    napisał:

    > Bardzo mi?o, ?e trafi?em na t? grup? :)
    <ciach>
    > Katanka

    Ja wiem, ze "Maradona tez jest na a" ale......

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-11-28 20:37:37
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Tylko niech uważa. Bo tam pajączki jak zajączki. Tomek

  • 4. Data: 2004-11-29 09:19:42
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Katanka napisał(a):

> [...]
    > postem.

    > Pozdrawiam i nie wolno bać się podejmowania ciężkich decyzji :) Wart

    Siema :)
    Tylko pogratulowac bratu podejscia do zycia :) i pozazdroscic charakteru.
    Ranyyy.... Ja chce do australii...

    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 5. Data: 2004-11-29 09:48:47
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik CATALYST napisał:

    > Ranyyy.... Ja chce do australii...

    dvdcrave pod reka ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-11-29 09:53:48
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Mithos napisał(a):

    > dvdcrave pod reka ;)
    >

    > pozdrawiam
    <LOL>
    A pewnie, ty myslales ze czemu mysle o Australii? Moze błękitne morze i
    piaszczyste plaze, zatoki i rajskie okolice?? Niiieeeeee DVDCrave wlasnie ;)
    CAT

  • 7. Data: 2004-11-29 13:33:43
    Od: stapak <s...@p...com.pl>

    Australia jest bardzo fajna dla kogoś, kto lubi survival, ale ma kilka
    niezbyt fajnych rzeczy:

    - jadowite pająki i inne plugastwo pełzające
    - w morzu możesz się kąpać, ale uwaga na śmiertelnie jadowite osy
    morskie i rekiny, których jest masa;
    - dla uprawiających ogródek - grzebanie w ziemi wyłącznie w
    rękawiczkach! można zarazić się poważną chorobą;
    - dla białych - podwyższone promieniowanie UV i zagrożenie rakiem skóry;
    - dla tych co lubią mieszkać w domu - termity wcinają cały dorobek życia;

  • 8. Data: 2004-11-29 14:58:23
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    to juz wiem dlaczego uciekaja do USA
    amerykanin 8h w tyg bez soboty i niedzieli w KFC
    smazy kurcaki itp zarabia 2000$ kolega polak pracowal w KFC
    od 9 do 24 smazyl kurczaki 7 dni w tyg zarabial 3000$