PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak podpisu na liście obecność a nieobecność? › Brak podpisu na liście obecność a nieobecność?
    From: Raffaello <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Brak podpisu na liście obecność a nieobecność?
    Date: Mon, 28 Jan 2013 12:06:09 +0100

    Sytuacja jest taka: jest lista obecności, ale czasami bywa, że nie ma kiedy.
    Wpadam do firmy, już na wejściu coś ode mnie chcą, zdążyłem tylko zdjąc
    kurtkę, ale już trzeba lecieć do kogoś i coś robić.
    Dzisiaj widzę: spóźnienie (którego nie było!) i nieobecność. Pytanie: jak
    mnie nie było, skoro moje wejście punktualne widzieli wszyscy, a nieobecny
    nie byłem na pewno, bo brałem udział w spotkaniu zarządu spółki z kilkoma
    pracownikami.
    Czy względem kodeksu pracy grożą mi jakieś problemy, jeśli "zastrajkuję" i
    np przestanę podpisywać się na liście? A co jeśli ten brak obecności
    zostanie?