PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak mi pomału słów.. › Re: Brak mi pomału słów..
  • Data: 2003-01-17 13:52:07
    Temat: Re: Brak mi pomału słów..
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co o tym sądzicie, ja zas pisze o tym, bo slyszalam ze takie
    > drakonskie metody rekrutacji są ogranizowane tez w firmach, przy zatrunianiu
    > nowych pracownikow. Czy macie takie doswiadczenia?

    hehehe swego czasu jak sie staralem o prace tu gdzie obecnie pracuje (wielka
    firma) to caly proces rekrutacji od pierwszej rozmowy do ogloszenia wynikow
    trwal prawie 3 miesiace!

    A wygladalo to tak (po kazdym etapie odzrucano czesc ludzi):
    1. najpierw rozmowa kwalifikacyjna wstepna
    2. testy ze znajomosci angielskiego pisemne i ustne
    3. testy psychologiczne
    4. assesment center
    5. ostateczna rozmowa z wysokiego szczebla kierownictwem.

    no ale sie udalo :-)