PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie, staże, roboty interwencyjne

  • 11. Data: 2004-10-19 23:30:50
    Temat: Re: Bezrobocie, staże, roboty interwencyjne
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    MariuszR; <995lrqpio3a5$.dlg@mariusz.rzepkowski> :

    > Z tego co ja widzę to wygląda to tak że ci stażyści trktują staż tak jak
    > by to były praktyki w szkole a nie praca.

    A czego oczekujesz? Poczytaj grupę - stażyści prawdopodobnie są świadomi
    tego, że zwyczajowo [tzw. obiegowa opinia] są "zatrudniani" tylko na
    okres stażu, dostają najbardziej fajansiarskie roboty za marną stawkę.
    Idą na te staże bo nie mają innego wyboru i tyle - gdyby mogli znaleźć
    normalną pracę to na żadne staże z UP by nie szli. Akurat w tym momencie
    pierszy krok do spiepszenia sytuacji i powstania obiegowej opinii
    zrobili pracodawcy.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 12. Data: 2004-10-21 19:53:11
    Od: "misiu" <m...@p...fm>

    Jeszcze a'propos stażów: dziś wręczono wypowiedzenie mojemu znajomemu. Po
    krótkim rekonensansie wywiedział się, że firma (państwowa) w ramach
    oszczędności zredukowała kilka eteatów coby zaaplikować sobie darmowych
    przecież stażystów.

    Pozdr

  • 13. Data: 2004-10-24 16:34:36
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > krótkim rekonensansie wywiedział się, że firma (państwowa) w ramach
    > oszczędności zredukowała kilka eteatów coby zaaplikować sobie darmowych

    a ja ponad 5 lat pracuje na robotach publicznych, mam juz 10 swiadectw pracy...
    pzdr

  • 14. Data: 2004-10-24 19:20:20
    Od: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>

    I słusznie. Sami dajemy im na takie działania przyzwolenie. Trybun_hg