PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bez komentarza:->

  • 1. Data: 2003-11-09 10:30:28
    Temat: Bez komentarza:->
    Od: "dobry_biznes" <W...@W...pl>

    http://www1.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,1763858.html

  • 2. Data: 2003-11-09 10:59:37
    Temat: Re: Bez komentarza:->
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    > http://www1.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,1763858.html

    A teraz pomnóżmy tą sprawę przez 100.000 i będzie to prawdziwy obraz
    przekrętów i afer z udziałem złodziei w czerwonych, czarnych i bylejakich
    poselskich mundurkach. Ide do ubikacji - musze zwrócić śniadanie.

    Pozdrawiam, Piotr
    ___________________
    www.WODA.com.pl www.GORNY-SLASK.pl www.TapetyErotyczne.neostrada.pl

  • 3. Data: 2003-11-09 11:06:32
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    Użytkownik "dobry_biznes" napisał :

    > http://www1.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,1763858.html

    to "tylko" ok 650 moich wyplat "na reke". Czyli niektorym sie umarza 60 lat
    mojej ciezkiej charowy. Czy jeszcze ktos wciaz uwaza SLD za parie
    socjalistyczna? Wczesniej mielismy komunizma dla komunistow a teraz mamy
    "państwo z ludzką twarzą" dla rządzących. A tylko pojsc sie powiesic (tyle
    ze nie mam nawet stodoly :(

  • 4. Data: 2003-11-09 12:03:45
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@g...pl>

    Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ide do ubikacji - musze zwrócić śniadanie.

    dbasz o linię?

  • 5. Data: 2003-11-09 14:04:23
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    > dbasz o linię?

    Oszołomy które rządzą tym krajem od lat dbają za mnie. Zjem coś pysznego i
    zobacze w tv jakiegoś matoła i jak tu zmusić pokarm aby pozostał na miejscu
    ? ;)