PracaGrupypl.praca.dyskusje › Będę krzyczała

  • 1. Data: 2003-07-31 10:26:25
    Temat: Będę krzyczała
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    Ja wiem że już marudze ale nie dość ze nie dostaję wynagrodzenia wkurza mnie
    to że właściciele firmy nie znają słowa "proszę". Ich zdania zaczynają się
    od:
    -"...niech pani zrobi..niech pani zadzwoni.. itp itd..." a gdzie odrobina
    kultury przełożonego?
    M.

  • 2. Data: 2003-07-31 10:30:12
    Temat: Re: Będę krzyczała
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    LoN <r...@o...pl> napisał(a):

    > Ja wiem że już marudze ale nie dość ze nie dostaję wynagrodzenia wkurza mnie

    A czemu nie dostajesz? Zgodzilas sie na iles tam "darmowej praktyki" czy
    pracujesz normalnie ale kasy nie ma? Bo w tym drugim przypadku ja bym olal
    taka "prace".

    ki

  • 3. Data: 2003-07-31 10:34:28
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Thu, 31 Jul 2003 12:26:25 +0200, LoN wrote:

    > -"...niech pani zrobi..niech pani zadzwoni.. itp itd..." a gdzie odrobina
    > kultury przełożonego?

    A po co im kultura ? przecież oni mają władzę ;-)

    Wszystko zależy oczywiście od kultury wyniesionej z domu. Są szefowie
    uprzejmi, są szefowie uprzejmi na pokaz, są szefowie, którym słoma wystaje
    z butów. Ja mam przyjemność pracować dla człowieka, w którego firmie
    wszyscy są na 'ty', od sekretarki, po prezesa. Nie ma to najmniejszego
    negatywnego wpływu na wzajemny szacunek, efektywność pracy itd. Oczywiście
    - przejście na 'ty', nie powoduje rezygnacji z form grzecznościowych 'dzień
    dobry' 'proszę' 'przepraszam' 'dziękuję'. Ale cóż... jak mówię - kwestia
    wychowania...

    --
    Grendel

  • 4. Data: 2003-07-31 10:43:00
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    LoN <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > od:
    > -"...niech pani zrobi..niech pani zadzwoni.. itp itd..." a gdzie odrobina

    Siedź cicho, bo Ci jeszcze GPS zamontują, albo kamerę :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10377 dzień życia, sprawność

  • 5. Data: 2003-07-31 10:53:25
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    LoN <r...@o...pl> napisał(a):

    > Ja wiem że już marudze ale nie dość ze nie dostaję wynagrodzenia wkurza
    mnie

    To po ci taka praca bez wynagrodzenia - hobby ?

> [...]
    > od:
    > -"...niech pani zrobi..niech pani zadzwoni.. itp itd..." a gdzie odrobina

    Bez przesady. Na pewno "proszę" jest grzeczniejsze, ale "niech pani .." nie
    jest obraźliwe - praca to nie Wersal.

  • 6. Data: 2003-07-31 11:03:21
    Temat: Odp: Będę krzyczała
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>

> [...]
    > od:
    > -"...niech pani zrobi..niech pani zadzwoni.. itp itd..." a gdzie odrobina

    ojejejej!
    o jak nieładnie!
    a fuj!
    a to straszny pan właściciel firmy.
    proponuję wezwać go na rozmowę dyscyplinarną a jak nie przyniesie ona
    porządanego skutku - rozstać się! w trybie natychmiastowym!

    Piotr

  • 7. Data: 2003-07-31 11:40:52
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    >To po ci taka praca bez wynagrodzenia - hobby ?

    Nie, wolontariat.
    Nie zapowiadali ze nie mają zamiaru spełniać swoich obowiązków.

    > Bez przesady. Na pewno "proszę" jest grzeczniejsze, ale "niech pani .."
    nie
    > jest obraźliwe - praca to nie Wersal.

    ...Ale wyraźnie świadczy o kulturze człowieka. A jakieś reguły należy
    utrzymywać żeby nie zdziczeć i schamieć.

  • 8. Data: 2003-07-31 12:35:28
    Od: "" <g...@o...pl>

> [...]
    > od:
    > -"...niech pani zrobi..niech pani zadzwoni.. itp itd..." a gdzie odrobina

    --------

    W naszej firmie zamiast imion stosuje sie zwrot grzecznosciowy "e" "e zrob to"
    "e zrob tamto" :) Od trzech lat kiedy tu pracuje nie slyszalem slowa dziekuje,
    nawet za nadgodziny nieplatne, kiedy to siedzialem do 21, 22 w pracy (od 7
    rano). Ponadto co drugie slowo jest k...wa, p...dolic, oszczerstwa, oczernianie,
    szefostwo nigdy nie chce sie przyznac do bledu. OStatnio opieprzyli sekretarke,
    poniewaz jak jeden z szefow chcial zadzwonic do sekretariatu bedac w trasie to
    linia do firmy byla zajeta :) (co minute u nas dzwoni telefon mniej wiecej).
    Naszczescie pracownicy sa na poziomie i robia dobra renome firmie.
    No ale tak jak ktos juz wspomnial - kwestia wychowania i kultury.
    A u Ciebie wcale nie jest zle - jak ja bym chcial zeby ktos do mnie sie tak
    uprzejmie zwracal :)

    b.i. gembon

  • 9. Data: 2003-07-31 13:10:13
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    LoN <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ....Ale wyraźnie świadczy o kulturze człowieka. A jakieś reguły należy
    > utrzymywać żeby nie zdziczeć i schamieć.

    Używasz dosadnych słów zupełnie niepotrzebnie.

    Jeszcze raz ci piszę, że zwrócenie się "niech pani coś zrobi ..." jest
    oschłe, ale nie jest niegrzeczne. Osobiście zwracam się "proszę coś zrobić",
    ale nie uważam, żeby człowiek mowiący "niech pani coś zrobi" był chamem i
    dzikusem.

  • 10. Data: 2003-07-31 14:11:41
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

> [...]
    zrobić",
    > ale nie uważam, żeby człowiek mowiący "niech pani coś zrobi" był chamem i

    A ja uważam że zależy jakim tonem to się mówi. Choć wydaje mi się że jeśli
    szef chce mieć w pracy ludzi kullturalnych to niech sam najpierw zaświeci
    przykładem.

    Kudlaty