PracaGrupypl.praca.dyskusjeBarman - proszę o opinie na temat pewnej firmy... › Barman - proszę o opinie na temat pewnej firmy...
    From: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Barman - proszę o opinie na temat pewnej firmy...
    Date: Wed, 28 Jul 2004 14:57:42 +0200

    Witam.

    Dziś byłem na rozmowie o pracę na barmanów w firmie "barman service".
    Jako, że za barem nie pracowalem niby jest mi potzrebne przeszkolenie.
    Przeszkolenie jest darmowe ale mam płacić za alkochol który zużyje
    (190 zł). Kobieta co ze mną romawiała twierdziła, że od nich barmanów
    wynajmują najlepsze lokale dyskoteki itd. Praca poobno też bardzo
    dobrze płatna. W kupie tych że tak powiem "reklam" usłyszałem mało
    konkretów. Kiedyś już podobnie mnei zrobiono w jajo i teraz jestem
    przeczulony.
    Zatem proszę o opinie na temat firmy "barman service". Może ktoś
    ma kontakt i rozwieje moje wątpliwości w jedną albo drugą stronę.
    Bo w zasadzie to oprocz reklamy zapewnienia ze na 100 gdzieś
    będę pracował nei usłyszałem.

    --
    /GrzechG

    Wiadomosc przeskanowana przez: