PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika (z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia) - macie wzór

  • 1. Data: 2004-07-28 10:49:10
    Temat: wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika (z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia) - macie wzór
    Od: t...@o...pl

    No właśnie - macie może jakiś wzór. Chcę odejść z pracy i potrzebny mi wzór
    takiego pisemka. Dziękuję ślicznie.

  • 2. Data: 2004-07-28 20:34:20
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > No właśnie - macie może jakiś wzór. Chcę odejść z pracy i potrzebny mi
    wzór
    > takiego pisemka. Dziękuję ślicznie.

    miasto, dnia xxxx

    twoje dane

    dane pracodawcy

    Wypowiedzenie

    Z dniem xxx wypowiadam umowe o prace z zachowaniem okresu wypowiedzenia
    okreslonego przepisami prawa pracy, tj. 3 miesiace.

    twoj podpis

    dopilnowac by podpisala sie odpowiednia osoba i podala date, kiedy przyjela
    (wazne!)

    koniec, co tu szukac wzoru

  • 3. Data: 2004-07-29 21:35:04
    Od: "jurek" <j...@g...pl>

    > No właśnie - macie może jakiś wzór. Chcę odejść z pracy i potrzebny mi
    wzór
    > takiego pisemka. Dziękuję ślicznie.

    Prosze:
    http://www.poradaprawna.pl/wzory/wypowiedzenie_umowy
    _o_przez_pracownika1_rch
    .doc

  • 4. Data: 2004-08-03 07:51:35
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "fot" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wzór
    >
    > twoj podpis
    >
    > dopilnowac by podpisala sie odpowiednia osoba i podala date, kiedy
    przyjela
    > (wazne!)

    Witam,

    Wystarczy ze bedzie data kiedy wplynelo podanie. Podpis jest zbyteczny wg
    mnie bo np jezeli szlo to przez tzw dziennik to osoba ktora stepluje
    przyjecie odnotowuje ow fakt w dzienniku przyjec i dokument taki
    zaksiegowany jak kazda inna przesylka.
    No chyba ze sie myle.