PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek a nauka

  • 1. Data: 2002-01-06 17:46:02
    Temat: zasiłek a nauka
    Od: "Asia" <a...@p...onet.pl>

    Czy osoba będąca na zasiłku przedemerytalnym może przekwalifikować do nowego
    zawodu nim upłynie okres 3 miesięcy po którym może podjąć pracę? Takie
    przyuczanie ma polegać na miesięcznym "podglądaniu" pracy jaką ma wykonywać.
    Oczywiście przez ten czas nie będzie otrzymywała wynagrodzenia.
    Wdług mnie oczywiście może, ale czy przypadkiem jakaś "miła" pani z Urzędu
    Pracy nie przyczepi się. Proszę o uspokojenie mojego sumioenia :)

    Pozdrawiam Joanna

  • 2. Data: 2002-01-07 08:12:02
    Temat: Re: zasiłek a nauka
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wykonywać.
    > Oczywiście przez ten czas nie będzie otrzymywała wynagrodzenia.

    Jeżeli nie otrzymujesz wynagrodzenia to możesz robić co tylko Ci sie podoba,
    w tym podglądac nie tylko pracowników i ich Szefa .........
    Pamietaj że od tego roku obowiązują znacznie wyższe ograniczenia dorabiania
    na zasiłku przedemerytalnym i obowiązują wszyskich. Zasilki zostały
    zlikwidowane, a te które są pobierane zostaną przekwalifikowane na
    swiadczenia przedemerytalne - zmianie ulegnie nazwa- pieniadze nie, ale
    ograniczenia są obowiązujące.

    Wiesiek