PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ban Millennium

  • 1. Data: 2005-02-27 13:35:37
    Temat: Ban Millennium
    Od: "mała" <g...@w...pl>

    Czy wiecie moze, jakie są warunki pracy i płacy w Banku Millennium?Czy to
    pachnie akwizycją usług "bankowych"?

    Z góry dziękuję za info i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-28 07:51:13
    Temat: Re: Ban Millennium
    Od: "stvoy" <s...@s...pl>

    "mała" <g...@w...pl> wrote in message
    > Czy wiecie moze, jakie są warunki pracy i płacy w Banku Millennium?Czy to
    > pachnie akwizycją usług "bankowych"?
    >
    > Z góry dziękuję za info i pozdrawiam

    napewno odpada lapanie klientow z ulicy
    z tego co pamietam , jak tam pracowalem, chodzi bardziej o znajdywanie
    zakladow pracy gdzie sie zaklada masowo rachunki itp

  • 3. Data: 2005-02-28 10:37:28
    Od: "mała" <g...@w...pl>

    Użytkownik "stvoy" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > "mała" <g...@w...pl> wrote in message

    > napewno odpada lapanie klientow z ulicy
    > z tego co pamietam , jak tam pracowalem, chodzi bardziej o znajdywanie
    > zakladow pracy gdzie sie zaklada masowo rachunki itp

    Czyli pracowałeś tam? A ogólnie to jakie masz wrażenia pracy tam? Pytam się
    dlatego, ze interesuje mnie to dlaczego ten bank ogłasza się,ze poszukuje
    pracowników, aż dziwne, ze nikt nie chce pracować w banku:) Dla mnie wniosek
    z tego jest taki, ze w tym wszystkim jest jakiś haczyk;)

    Pozdrawiam:)

  • 4. Data: 2005-02-28 13:43:05
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mała; <cvus6q$mee$1@korweta.task.gda.pl> :

> [...]
    > pracowników, aż dziwne, ze nikt nie chce pracować w banku:) Dla mnie wniosek
    > z tego jest taki, ze w tym wszystkim jest jakiś haczyk;)

    Jak nikt? Pracodawcy, podobnie zresztą jak pracownicy, na bazie
    pojedyńczych przypadków wyprowadzają ogólną regułę dot. rynku pracy -
    pracownicy, że mogą na 100% znaleźć lepszą pracę, pracodawcy, że mogą na
    100% znaleźć lepszego pracownika - przy czym na bazie tego błędnego
    wnioskowania tworzą się nierealne oczekiwania - w przypadku banków tym
    bardziej nierealne, że proces "planowania" sprzedaży opiera się na
    planach, które na dzień sporządzenia już są nierealne, więc trudno
    znaleźć pracownika, który je wykona. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 5. Data: 2005-02-28 15:18:56
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

> [...]
    > opiera się na planach, które na dzień sporządzenia już są nierealne,
    > więc trudno znaleźć pracownika, który je wykona. ;)

    Też jesteś w błędzie. To znaczy masz rację co do wyniku końcowego, ale
    nie zauważasz problemu. A ten polega na stosowanym przez banki
    przestarzałym systemie sprzedaży, wzorowanym na systemach wdrożonych
    przez firmy ubezpieczeniowe w bardzo dawnych latach. Za te same
    pieniądze można zwiększyć efektywność o kilkaset procent w stosunku do
    "planowania" sprzedaży przez banki, pracownicy mogą być zadowoleni i
    nikt nie musi szukać nowej pracy/pracownika. Winę ponosi
    "papierkologia stosowana" przy zatrudnianiu osób odpowiedzialnych za
    całość polityki sprzedażowej w tych instytucjach. Efekt - decydują
    ludzie bez wyobraźni, wzorujący się na historycznych już
    doświadczeniach podręcznikowych, a banki bardzo mozolnie wyrywają
    konkurencji rynek, w skali maksymalnie kilku procent.

  • 6. Data: 2005-02-28 18:38:28
    Od: "stvoy" <s...@s...pl>

    "mała" <g...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "stvoy" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli pracowałeś tam? A ogólnie to jakie masz wrażenia pracy tam?

    ja bylem an praktykacch tam. Wrazenia hmmm nie koniecznie nadaje sie do
    pracyw takim molochu, i do bycia trybikiem w maszynie bankowej
> [...]
    wniosek
    > z tego jest taki, ze w tym wszystkim jest jakiś haczyk;)

    Sa chyba bardziej "trendy" miejssca do rozowoju zawodowego:)

  • 7. Data: 2005-03-01 10:04:22
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jan Kowalski; <1...@n...znam.go> :

> [...]
    > "papierkologia stosowana" przy zatrudnianiu osób odpowiedzialnych za
    > całość polityki sprzedażowej w tych instytucjach.

    Miałem możliwość kiedyś posłuchać narzekań pracowników banków [zresztą
    na tej grupie również] i winę ponosi brak sensownej polityki rozwoju,
    zamiast której wstawia się "Więcej!"

    > Efekt - decydują
    > ludzie bez wyobraźni, wzorujący się na historycznych już
    > doświadczeniach podręcznikowych, a banki bardzo mozolnie wyrywają
    > konkurencji rynek, w skali maksymalnie kilku procent.

    A co będzie jak taki bank wyrwie 100%? Ktoś się nad tym zastanawia? ;)
    Ano pojawią się nowe banki, które zaczną mozolnie wyrywać swoje własne
    100%. Idiotyczna zabawa marnująca tylko środki - patrz tzw. koszty
    krańcowe.

    Flyer

  • 8. Data: 2005-03-01 10:15:08
    Temat: sie ogłasza, a nie szuka pracowników
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > pracowników, aż dziwne, ze nikt nie chce pracować w banku:) Dla mnie wniosek
    > z tego jest taki, ze w tym wszystkim jest jakiś haczyk;)

    Bank się ogłasza, bo chce się reklamować. On nie szuka pracowników.
    W poniedziałki w Wyborczej ogłoszenia są tańsze, a do tego większa "czytalność".
    Szukanie pracowników to tylko pretekst.

  • 9. Data: 2005-03-01 11:01:38
    Temat: Re: sie ogłasza, a nie szuka pracowników
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bank się ogłasza, bo chce się reklamować. On nie szuka pracowników.
    > W poniedziałki w Wyborczej ogłoszenia są tańsze, a do tego większa
    "czytalność".
    > Szukanie pracowników to tylko pretekst.

    Akurat w przypadku szukania akwizytorow nie. Rotacja na takich stanowiskach
    jest olbrzymia w wiekszosci bankow. Poniewaz z CV i rozmowy kwalifikacyjnej
    trudno jest na 100% wywnioskowac, kto bedzie dobrze sprzedawac (zwlaszcza ze
    czesto zatrudnia sie dla oszczednosci osoby bez doswiadczenia i wielkich
    sukcesow w sprzedazy liczac na to, ze sie miedzy nimi ujawnia talenty), to
    zatrudnia sie np. 20 osob, ktore najlepiej rokuja, patrzy sie przez np. 2-3
    miesiace, jak sobie radza, zostawia sie 1-2 radzace sobie dobre, a reszte
    zespolu sie wymienia i od nowa. Obnizajacych morale zespolu i
    niezadowolonych wywala sie nawet wczesniej. W tej chwili niektore firmy tego
    typu - nie tylko banki - maja juz problemy z rekrutacja, bo poczta
    pantoflowa sie rozeszly wiesci o tym, ze ludzi sie zle traktuje, wywala
    szybko, a praca jest trudna i nie zarabia sie tyle, ile obiecuja i nawet
    desperaci sie nie chca zglaszac - choc to nie dotyczy oczywiscie wszystkich
    firm.

    I.

  • 10. Data: 2005-03-01 11:57:37
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > A co będzie jak taki bank wyrwie 100%? Ktoś się nad tym zastanawia?
    Czemu tak ma być? Są zresztą przepisy regulujące sprawy monopolu.
    To normalne, że zostanie kilka największych banków mających cały rynek
    i nieco lokalnych, oferujących usługi niszowe, nieopłaclane dla
    korporacji.
    Zauważ, co się dzieje obecnie na rynku bankowym: konsolidacja -
    łączenie się banków.

    > Ano pojawią się nowe banki, które zaczną mozolnie wyrywać swoje
    > własne 100%.
    Swoje własne 100% ma każdy. 100% rynkowe jest tylko jedno. Nowi
    Łukaszewicze zakłądający swoje banki nie będą się pojawiali masowo.
    Za to w obecnych bankach Łukaszewiczów nikt nie dopuści do głosu z
    powodów oczywistych.

    > Idiotyczna zabawa marnująca tylko środki - patrz tzw.
    > koszty krańcowe.
    Było wyraźnie napisane:
    I nie chodzi o idiotyczne zabawy marnujące środki, bo tego nigdy nie
    zabraknie, ale o umiejętność wydawania środków obecnie przeznaczanych
    na działania sprzedażowe i dobrą pracę w tym zakresie. Mowa była tylko
    w temacie w jakim powstał ten wątek, czyli o powodach niezadowolenia
    banków ze sprzedaży oraz sprzedawców z pracy w bankach i nie mam
    najmniejszego zamiaru wykraczać poza ten rejon. Krytykowałem obecny
    sposób zatrudniania oraz politykę sprzedaży obowiązującą w bankach.