PracaGrupypl.praca.dyskusjeBadania okresowe. › Badania okresowe.
  • Data: 2003-02-03 21:26:47
    Temat: Badania okresowe.
    Od: "bodziek8" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Wam !!!
    Podczas ostatniego badania okresowego ( 2 lata temu) okulistka nie chciała
    się zgodzić na moją pracę przy komputerze, mimo, że pracowałem wówczas przy
    komputerze jakieś 2-3 godz./ dzień . Obecnie pracuję przy komputerze ok. 7-8
    godz./dzień , a badania straciły ważność. Co może zrobić pracodawca, jeśli
    lekarz nie wyrazi zgody na pracę przy monitorze? Jakie ja mam prawa? Czy
    mogę ubiegać się wtedy o rentę? za wszelkie informację z góry dziękuję.