PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania

  • 1. Data: 2008-09-19 05:54:00
    Temat: Badania
    Od: madej <r...@o...pl>

    witam
    Nurtuje mnie taka sprawa...
    Firma w ktorej chce sie zatrudnic ma swojego lekarza ktory wykonuje
    badania prolilaktyczne w Osrodku Medycyny Pracy ale w mojej miejscowosci
    w ktorej mieszkam teza przyjmuje lekarz majacy uprwanienia do
    przeprowadzania badan profilaktycznych. Czy ja musze isc do lekarza
    ktorego poleca pracodawca czy moge isc w swojej miejscowosci.
    Czy jest to niemozliwe nie wiem jak to jest w kodeksie pracy.
    Z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2008-09-19 07:59:38
    Temat: Re: Badania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 19 Sep 2008 07:54:00 +0200, madej <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >ktorego poleca pracodawca czy moge isc w swojej miejscowosci.
    >Czy jest to niemozliwe nie wiem jak to jest w kodeksie pracy.
    IMHO mozesz isc do dowolnego a pracodawca moze Ci wskazac takiego za
    ktorego on zaplaci. A jak pojdziesz do innego to Ty zaplacisz za
    badania.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2008-09-20 00:28:29
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    > Czy jest to niemozliwe nie wiem jak to jest w kodeksie pracy.
    > Z gory dzieki za odpowiedz

    Pracodawca płaci za to badanie więc kieruje Ciebie do odpowiedniego lekarza.