PracaGrupypl.praca.dyskusje › Artykuł o pracy

  • 1. Data: 2002-12-12 07:16:20
    Temat: Artykuł o pracy
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    http://polityka.onet.pl/162,1103003,1,0,artykul.html

  • 2. Data: 2002-12-12 07:54:50
    Temat: Re: Artykuł o pracy
    Od: "Pawel P" <p...@p...onet.pl>

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:at9cv5$nn0$1@news.tpi.pl...
    > http://polityka.onet.pl/162,1103003,1,0,artykul.html

    tendencyjne dno !!!

    IMHO tego typu artykul to najlepszy przyklad jak "umiejetnie" mozna dobrac
    ludzi do opisania.

    Przeciez po przeczytaniu tego tekstu od razu mozna sobie w glowe strzelic...
    i oto chyba chodzilo redaktorom.

    Brak tu jakiegokolwiek przykladu ludzi, ktorzy dzieki samozaparciu i dobremu
    przygotowaniu na studiach bez wiekszych problemow znajduja prace (np: ja i
    cala grupa znajomych z UMCS rocznik 2001)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-12-12 08:22:51
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > przygotowaniu na studiach bez wiekszych problemow znajduja prace (np: ja i
    > cala grupa znajomych z UMCS rocznik 2001)

    No cóż. Każdy interpretuje jak chce. Ale ja się z tobą zgadzam.
    Sądzę że ten artykuł będzie "wodą na młyn" dla niektórych osób udzielających
    się na grupie, a prezentujących postawę "jest źle i nic się nie da zrobić".

    Pozdrawiam
    wm

  • 4. Data: 2002-12-12 12:14:47
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Dlaczego nie dodasz ze większości nie uda się zdobyć dobrej pracy, zgodnie z
    ich wykształceniem oraz tym co chcieliby wykonywać ? Owszem zgodze się że
    będą tacy, którzy o własnych siłach otrzymają pracę na miarę ich potrzeb.
    Ale to będzie znaczna mniejszość, znaczna. Reszta weźmie pracę jaka ona by
    nie była, nawet przy tym dziurkowaniu .......

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 5. Data: 2002-12-12 13:02:05
    Od: "PafSOn!" <P...@w...pl>

> [...]
    > Ale to będzie znaczna mniejszość, znaczna. Reszta weźmie pracę jaka ona by
    > nie była, nawet przy tym dziurkowaniu .......

    Zgoda, czasy sa nedzne i wiele osob szuka pracy i nie moze jej znalezc. Nikt
    tego nie neguje...

    Jednak jak sam zauwazasz ludzie znajdujacy dobra prace istnieja i beda
    istniec (nie wdajac sie w dywagacje czy sa lepsi/gorsi/maja wiecej szczescia
    niz bezrobotni)
    W opisywanym artykule nie bylo slowa o tego typu ludziach IMHO nie pasowali
    do z gory zalozonego przeslania tekstu ...

    I tylko o to mi chodzi.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    PafSOn!

  • 6. Data: 2002-12-12 13:22:12
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > W opisywanym artykule nie bylo slowa o tego typu ludziach IMHO nie
    pasowali
    > do z gory zalozonego przeslania tekstu ...
    >
    > I tylko o to mi chodzi.

    zgadzam się, każda informacja czy prasowa czy TV zawsze często jest
    jednostronnie interpretowana !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 7. Data: 2002-12-12 16:44:21
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik wm <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at9cv5$nn0$...@n...tpi.pl...
    > http://polityka.onet.pl/162,1103003,1,0,artykul.html

    tego typu artykuly nic absolutnie nie wnosza bo jak jest to kazdy wie
    moim zdaniem powinno sie szukac przyczyn takich zjawisk a nie w kolko tylko
    opisywac skutki zlej polityki panstwa

    Dante