PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia, Irlandia, ... oferty pracy

  • 1. Data: 2006-02-28 10:52:00
    Temat: Anglia, Irlandia, ... oferty pracy
    Od: "Jobs" <j...@i...pl>

    Odwiedź nowy serwis ogłoszeniowy:

    http://jobs.3maj.net/

    Serwis dla szukających i oferujących pracę za granicą!

  • 2. Data: 2006-03-01 11:38:00
    Temat: Re: Anglia, Irlandia, ... oferty pracy
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "Jobs" <j...@i...pl> wrote in message
    > Odwiedź nowy serwis ogłoszeniowy:
    > http://jobs.3maj.net/
    > Serwis dla szukających i oferujących pracę za granicą!

    faktycznie, zaje..ście dużo ofert. Normalnie można przebierać - nie wiadomo
    na którą się zdecydować.
    A tak na prawdę, to strona pusta, ładuje się długo. Co to w ogóle ma być?

  • 3. Data: 2006-03-01 21:06:26
    Od: "Keran" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Lubiński" <m...@n...spam.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na którą się zdecydować.
    > A tak na prawdę, to strona pusta, ładuje się długo. Co to w ogóle ma być?

    Ja wiem co to za strona. To kolejna strona w stylu SPAMERSKIM! wszystkie
    "oferty" to reklamy google a gość poprostu zarabia jak ktoś w nie kliknie. W
    sumie sprytny pomysł ale jak dla mnie reklamowanie tej strony jako
    zawierającą oferty bardzo przesadzone i nastawione jedynie na wygenerowanie
    jak najwiekszej ilosci klikniec w reklamy googla.