PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Allegro] Programowanie w językach C i C++ z wykorzystaniem pakietu Borland C++

  • 1. Data: 2005-05-22 23:11:09
    Temat: [Allegro] Programowanie w językach C i C++ z wykorzystaniem pakietu Borland C++
    Od: Allegro <g...@v...pl>

    zapraszam również na inne aukcje
    517

  • 2. Data: 2005-05-22 23:56:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 22 May 2005 23:11:09 +0000 (UTC), Allegro
    <g...@v...pl> zakodował:

    >http://www.allegro.pl/show_item.php?item=52331601
    >
    >zapraszam również na inne aukcje
    >http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=42
    5517

    Ile można? Czytałeś regulamin Allegro i netykietę?
    Poszło do Andrzeja Buse i allegro.
    Zastanawiam się jeszcze, czy nie posłać do Hozwelta i ACS.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-05-23 00:02:17
    Od: "Jerzy Nowak" <t...@w...pl>

    leszczu jeden już masz konto z głowy. skąd się biorą takie burki?!

  • 4. Data: 2005-05-23 00:59:43
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kaizen [Mon, 23 May 2005 01:56:26 +0200]:

    > Poszło do Andrzeja Buse i allegro.
    > Zastanawiam się jeszcze, czy nie posłać do Hozwelta i ACS.

    Nie krepuj sie. Ja tam sie nie krepowalam ;) Zaspamowal tym
    szajsem jeszcze pare innych grup.

    Mozesz jeszcze na mordplik puscic :)

    Kira

  • 5. Data: 2005-05-23 08:51:22
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 01:56:26 +0200, Kaizen <x...@c...sz> napisał:

> [...]
    >
    > Ile można? Czytałeś regulamin Allegro i netykietę?
    > Poszło do Andrzeja Buse i allegro.
    > Zastanawiam się jeszcze, czy nie posłać do Hozwelta i ACS.

    A tak z ciekawosci.
    Czy allegro jest zabezpieczone przed podkladaniem swini w powyzszy sposob?
    Tj, rezreklamowaniem na newsach CUDZYCH ogloszen, w celu zablokowania
    komus konta?

  • 6. Data: 2005-05-23 11:09:48
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    ale ceny to ma takie sobie, mógłby chociaż puścić od
    złotówki...

  • 7. Data: 2005-05-24 16:43:05
    Od: "BH" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Kaizen [Mon, 23 May 2005 01:56:26 +0200]:

    > Nie krepuj sie. Ja tam sie nie krepowalam ;) Zaspamowal tym
    > szajsem jeszcze pare innych grup.
    >
    > Mozesz jeszcze na mordplik puscic :)
    >

    > Kira

    Powiedzcie proszę, co ten użytkownik zrobił źle, że wzbudził Twoją i innych
    irytację. Pytam, bo nie bardzo widzę, a nie chciałbym popełniać takich
    błędów.

    Pozdrawim B.

  • 8. Data: 2005-05-24 16:45:55
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "BH" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > innych
    > irytację. Pytam, bo nie bardzo widzę, a nie chciałbym popełniać takich

    Wyslal komercyjne ogloszenie na grupe dyskusyjna nie przeznaczona do
    wysylania takich ogloszen.

    I.

  • 9. Data: 2005-05-24 17:11:07
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: BH [Tue, 24 May 2005 18:43:05 +0200]:

    > Powiedzcie proszę, co ten użytkownik zrobił źle, że wzbudził
    > Twoją i innych irytację.

    Puscil na kilka grup dyskusyjnych NIE bedacych grupami
    przeznaczonymi do ogloszen -- ogloszenia.

    Zlamal tez w ten sposob regulamin Allegro, ktory jasno
    zabrania spamowania.

    Kira

  • 10. Data: 2005-05-24 19:39:49
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 18:45:55 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Wyslal komercyjne ogloszenie na grupe dyskusyjna nie przeznaczona do
    > wysylania takich ogloszen.
    > I.

    Zadalem juz pytanie w tym (czy pobocznym - duzo tych ogloszen puscil)
    watku, czy Allegro jest w stanie odroznic taki spam wyslany przez
    wlasciciela danych aukcji od kogos, kto z jakis przyczyn mial kaprys
    zablokowac czyjes , cudze konto ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##