PracaGrupypl.praca.dyskusje › Alianz czy Commercial Union?

  • 1. Data: 2004-05-07 20:30:11
    Temat: Alianz czy Commercial Union?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Witam,

    Stanąłem wreszcie przed koniecznością wyboru OFE. Najbardziej
    interesującymi wydały mi się Alianz i Commercial Union. Pierwszy ze względu
    na niskie prowizje. Drugi - lider jeśli chodzi o wielkość aktywów. Oba
    rozwiązania mają swoje plusy i minusy. Pomożecie podjąć decyzję? :-) Sądząc
    po ilości członków to większość z Was wybrała Commercial Union. Czy
    jesteście zadowoleni ze swojej decyzji, czy też może zastanawiacie się nad
    zmianą? Jeśli tak (lub nie) to dlaczego? Będę wdzięczny za wszelką pomoc
    :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg