PracaGrupypl.praca.dyskusje › Akwizytor - Tele 2 ?

  • 1. Data: 2005-03-29 15:03:47
    Temat: Akwizytor - Tele 2 ?
    Od: "Kuba" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos z grupowiczow orientuje sie na jakiej zasadzie pracuja
    przedstawiciele Tele 2. Pewna osoba ktora dla nich pracuje powiedziala mi, ze
    maja tam umowe o prace na czas 12 miesiecy, 1000 zl na reke plus 15 zlotych za
    kazda podpisana umowe powyzej 40 sztuk.
    Jak myslicie czy to sa realne warunki pracy w Tele 2.

    Pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2005-03-29 15:19:21
    Temat: Re: Akwizytor - Tele 2 ?
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > maja tam umowe o prace na czas 12 miesiecy, 1000 zl na reke plus 15

    Pracownicy tele2 pracują na zasadzie niskiej prowizji i wysokiej rotacji
    personelu. Ich wyniki psuje dodatkowo nieuczciwa polityka tps-y, tajmenicą
    poliszynela wszak jest iż tele2 to tpsa. Są debilnie szkoleni (np. z
    nawiazywania kontaktu domokrążnego metodą stopa w drzwi) - gdzie każe im się
    wkuwać debilne formułki, jakie wypowiadają do ludzi, gwałcąc podstawowe
    zasady sprzedaży, zapominając o typologii i innej "logii" sprzedażowej.

    > Jak myslicie czy to sa realne warunki pracy w Tele 2.
    Nie ma. Biuro tele2 w tym samym biurowcu gdzie pracuję zwinęło się po 2
    miesiącach bo nie miało ani pracowników ani klientów. Potwierdza się
    reguła - handlowiec źle nagradzany u klienta nie myśli o sprzedaży tylko czy
    mu kasy do pierwszego starczy, więc nic nie sprzeda.

    Nie daj się zbalamucić!

    pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2005-03-29 15:20:41
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2005 17:19:21 +0200, Maciej Sobczyk <m...@o...pl>
    napisał:

    > Pracownicy tele2 pracują na zasadzie niskiej prowizji i wysokiej rotacji
    > personelu. Ich wyniki psuje dodatkowo nieuczciwa polityka tps-y,
    > tajmenicą
    > poliszynela wszak jest iż tele2 to tpsa.

    Nie wszyscyśmy z jednego poliszynela. Możesz rozwinąć tę ostatnią
    informację?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 4. Data: 2005-03-29 16:08:45
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > maja tam umowe o prace na czas 12 miesiecy, 1000 zl na reke plus 15
    > zlotych za kazda podpisana umowe powyzej 40 sztuk.
    > Jak myslicie czy to sa realne warunki pracy w Tele 2.

    Czy realne - nie wiem. Ale jak widać po nich, nie wygląda na to, że
    firma szuka dobrych sprzedawców, tylko nastawia się raczej na
    "masówkę". Może ich "produkty" sprzedają się aż tak dobrze, że to im
    wystarcza?

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 5. Data: 2005-03-29 16:27:32
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Pracownicy tele2 pracują na zasadzie niskiej prowizji i wysokiej
    > rotacji personelu.

    A to wiele firm tak robi. Bezrobotni czekają - łatwiej wymienić
    "wypalonych" niż szkolić od podstaw fachowców.

> [...]
    > jakie wypowiadają do ludzi, gwałcąc podstawowe zasady sprzedaży,
    > zapominając o typologii i innej "logii" sprzedażowej.

    Tak działa sprzedaż w większości firm w Polsce, w tym nawet w
    zagranicznych markach bankowych.
    Ale TPSA? To dziwne byłoby. Akurat ta firma wprowadziła u siebie
    program sprzedaży przez firmy partnerskie z ciekawym wsparciem
    handlowców tych firm ze swojej strony...

    > Potwierdza się reguła - handlowiec źle nagradzany u klienta nie
    > myśli o sprzedaży tylko czy mu kasy do pierwszego starczy, więc nic
    > nie sprzeda.

    Nie tak do końca - nie tylko sam fakt niskich zarobków zniechęca.
    Handlowiec "aktywny" jeżeli może dużo zarobić w przypadku jak dużo
    (ale realnie) sprzeda - pracuje świetnie. Ale już wysoki zarobek
    podstawowy (przy trudnościach ze sprzedażą) zawsze opiera się na
    groźbie rotacji, co mało ma wspólnego z motywacją do uzyskiwania
    wysokich efektów. Raczej tylko wprowadza dodatkowy stres.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 6. Data: 2005-03-29 17:17:19
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    zlotych za
    > kazda podpisana umowe powyzej 40 sztuk.
    > Jak myslicie czy to sa realne warunki pracy w Tele 2.

    trochę OT : z pozycji klienta oceniam to jako paskudną akwizycję.
    Odwiedziło mnie już z 6 panów. Kazdemu mówiłam że jestem zaintresowana,ale
    chciałabym dostać ksero umowy(pustej) aby w spokoju przeczytać i podjąć
    decyzję. Niestety albo oni nie dostają zadnych pieniędzy od podpisanej
    umowy, albo podpisują cyrograf tajności własną krwią. (Proponowałam,ze
    zrobię odbitkę na miejscu,na faxie)
    TMK

  • 7. Data: 2005-03-29 21:45:49
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wszyscyśmy z jednego poliszynela. Możesz rozwinąć tę ostatnią
    > informację?
    >
    > --
    No wszyscy pochodzimy od malpy, wiec ci z tele i TP tez

  • 8. Data: 2005-03-30 11:24:41
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Dziwi mnie zachowanie akwizytorów, którzy ciebie odwiedzali. No chyba, że
    polityka firmy sie zmienila...

    Kiedys współpracowalam z Tele2 w zakresie sprzedazy usług dostepu do
    internetu. Zawsze przesyłałam klientowi umowe, a przede wszystkim warunki
    umowy wczesniej:
    1. zeby mogł sie z nimi na spokojnie zapoznac
    2. zastanowic sie i wypelnic sobie bez stresu (np. adresy skrzynek)

    Skontaktuj sie z ich biurem obsługi klienta, a najlepiej z jakims ich
    dealerem.
    Ten drugi sposob szczegolnie polecam chociazby ze wzgledu na mała liczbe
    osob przecujacych w BOK :)

    --
    Pozdrawiam,
    tfuu...

  • 9. Data: 2005-03-30 11:28:57
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Drogi m,

> [...]
    czy
    > mu kasy do pierwszego starczy, więc nic nie sprzeda.

    pierwsze slysze, zeby biuro Tele2 się skads po 2 msc zwineło! Pierwsza ich
    siedziba byla na Postępu i spedzili w niej urocze (prawie) 3 lata, w
    drugiej - na Marynarskiej (doslownie na przeciwko) - siedza do dzis dnia...

    Nie wiem skad wziales ta informacje. Chyba, ze myslisz biuro Tele2 z biurem
    urzadzonym przez jakiegos domokrazce/dealera Tele2...

    Tak czy siak Tele2 mialo i ma tylko 1 siedzibe (zadnych oficjalnych filii) -
    na Marynarskiej.
    Nawet na ich stronie WWW jest taka informacja.

    --
    Pozdrawiam,
    tfuu...