PracaGrupypl.praca.dyskusjeAkwizytor - Tele 2 ? › Re: Akwizytor - Tele 2 ?
    From: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Akwizytor - Tele 2 ?
    Date: Tue, 29 Mar 2005 17:19:21 +0200

    Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.00001bdc.42496e52@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > Czy ktos z grupowiczow orientuje sie na jakiej zasadzie pracuja
    > przedstawiciele Tele 2. Pewna osoba ktora dla nich pracuje powiedziala mi,
    ze
    > maja tam umowe o prace na czas 12 miesiecy, 1000 zl na reke plus 15
    zlotych za
    > kazda podpisana umowe powyzej 40 sztuk.
    >
    > Pozdrawiam Kuba
    Pracownicy tele2 pracują na zasadzie niskiej prowizji i wysokiej rotacji
    personelu. Ich wyniki psuje dodatkowo nieuczciwa polityka tps-y, tajmenicą
    poliszynela wszak jest iż tele2 to tpsa. Są debilnie szkoleni (np. z
    nawiazywania kontaktu domokrążnego metodą stopa w drzwi) - gdzie każe im się
    wkuwać debilne formułki, jakie wypowiadają do ludzi, gwałcąc podstawowe
    zasady sprzedaży, zapominając o typologii i innej "logii" sprzedażowej.

    > Jak myslicie czy to sa realne warunki pracy w Tele 2.
    Nie ma. Biuro tele2 w tym samym biurowcu gdzie pracuję zwinęło się po 2
    miesiącach bo nie miało ani pracowników ani klientów. Potwierdza się
    reguła - handlowiec źle nagradzany u klienta nie myśli o sprzedaży tylko czy
    mu kasy do pierwszego starczy, więc nic nie sprzeda.

    Nie daj się zbalamucić!

    pozdrawiam
    m.