PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa / Pracownik dzialu Obslugi Klienta

  • 1. Data: 2005-03-29 13:08:57
    Temat: Warszawa / Pracownik dzialu Obslugi Klienta
    Od: Katarzyna Wyspianska <k...@l...pl>

    Lacrosse Language Consultancy Sp. z o.o. specjalizuje sie w
    tlumaczeniach z zakresu prawa, finansów, bankowosci, rynku nieruchomosci i
    rachunkowosci. Poszukujemy osoby do obslugi klienta.

    Uprzejmie prosimy o przeslanie zyciorysu ze zdjeciem na adres:
    k...@l...pl
    do dnia 01.04.2005.

    Pracownik dzialu Obslugi Klienta

    Wymagania:
    - minimum roczne doswiadczenie na podobnym stanowisku
    - wyksztalcenie wyzsze
    - bardzo dobra znajomosc MS Office
    - bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie
    - komunikatywna znajomosc jezyka niemieckiego bedzie dodatkowym atutem
    - bardzo dobra organizacja i skrupulatnosc
    - wlasna inicjatywa
    - umiejetnosci analityczne
    - podstawowa wiedza z zakresu rachunkowosci

    Obowiazki:
    - biezaca obsluga zamówien na tlumaczenia i korekty: kontakty z klientami,
    koordynacja pracy tlumaczy i korektorów
    - organizacja i kontrola projektów tlumaczeniowych
    - nawiazywanie kontaktu i wspólpraca z poddostawcami i tlumaczami
    - wspólpraca z biurem rachunkowym

    Oferujemy:
    - prace na pól etatu w godzinach 16.00 - 20.00 z mozliwoscia wydluzenia do
    pelnego etatu w godzinach 12.00 - 20.00
    - mozliwosc rozszerzania kompetencji w dynamicznie rozwijajacej sie firmie w
    anglojezycznym srodowisku
    - wynagrodzenie uzaleznione od umiejetnosci i kwalifikacji

  • 2. Data: 2005-03-29 13:12:40
    Temat: Re: Warszawa / Pracownik dzialu Obslugi Klienta
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-29, Katarzyna Wyspianska <k...@l...pl> wrote:
    > Lacrosse Language Consultancy Sp. z o.o. specjalizuje sie w
    > tlumaczeniach z zakresu prawa, finansów, bankowosci, rynku nieruchomosci i
    > rachunkowosci. Poszukujemy osoby do obslugi klienta.
    Fantastycznie.

    Ja ze swojej strony chciałbym zaprosić Panią na grupę pl.news.czytniki,
    gdzie (czasami) życzliwi ludzie pomogą Pani skonfigurować czytnik,
    a następnie na pl.praca.oferowana, gdzie powinno trafić wysłane przez Panią
    ogłoszenie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Promotor polecił mi, żebym przy opisie wzorów podtrzymywania swojego
    statusu przez adminów korzystała z książki opisującej analogiczne