PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje pośr. pracy za granicą ??

  • 1. Data: 2004-09-07 16:32:11
    Temat: Agencje pośr. pracy za granicą ??
    Od: "Peter" <s...@o...pl>

    Witam,

    czy znacie adresy sprawdzonych agencji organizujących prace dla Polaków za
    granicą?
    Jestem spawaczem MAG/MIG/TIG z wyższym wykształceniem i biegłym angielskim
    (TOEFL) -(nie robię sobie jaj)
    Chciałbym wyjechać do pracy w EU.
    Pozdrawiam,
    Peter

  • 2. Data: 2004-09-07 16:51:45
    Temat: Re: Agencje posr. pracy za granica ??
    Od: "Agnieszka" <j...@o...pl>

    > Chciabym wyjechać do pracy w EU.
    > Pozdrawiam,
    > Peter

    Wydaje mi sie, ze w urzedach pracy moga posiadac dane na temat pracy w UE.

  • 3. Data: 2004-09-08 04:22:05
    Temat: Re: Agencje pośr. pracy za granicą ??
    Od: "Radoslaw Godowski" <t...@e...net>

    Mysle, ze z bieglym angielskim
    nie trzeba szukac "agencji organizujących prace dla Polaków"
    tylko ogolnie agencji posrednictwa pracy.

    Moze ktos ma juz takie doswiadczenie ?

    Radoslaw M. Godowski

  • 4. Data: 2004-09-08 06:46:57
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>

    Witam,
    spróbuj "Celtic Solutions", co prawda nie korzystałem, ale byłem na rozmowie
    i firma zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie.

    pzdr,
    saper

  • 5. Data: 2004-09-12 15:22:03
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Peter" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prace dla Polaków za
    > granicą?
    > Jestem spawaczem MAG/MIG/TIG z wyższym wykształceniem i

    www.praca.gov.pl jest cały spis, ale uważaj... 70% agencji
    to agencje dla marynarzy, które ci raczej nie pomogą.
    Takie agencje dla marynarzy to:
    www.balteam.pl
    www.baltimex.pl
    www.ies.co.pl