PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy

  • 1. Data: 2007-04-25 08:15:00
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "Mic" <r...@p...onet.pl>

    witam !

    Jesli w umowie na czas okreslony (dluzszy niz 6 miesiecy ) nie ma paragrafu
    o mozliwosci rozwiazania umowy , to moge ja rozwiazac za wypowiedzeniem ?
    --
    pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2007-04-25 08:18:08
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0n26f$kkf$1@atlantis.news.tpi.pl Mic
    <r...@p...onet.pl> pisze:

    > Jesli w umowie na czas okreslony (dluzszy niz 6 miesiecy ) nie ma
    > paragrafu o mozliwosci rozwiazania umowy , to moge ja rozwiazac za
    > wypowiedzeniem ?
    Nie.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-04-25 09:11:36
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Mic wrote:

> [...]
    >
    > Jesli w umowie na czas okreslony (dluzszy niz 6 miesiecy ) nie ma
    > paragrafu o mozliwosci rozwiazania umowy , to moge ja rozwiazac za

    Jeżeli jest to umowa o pracę, to przysługuje Ci okres wypowiedzenia:
    jeśli pracujesz mniej niż 6 miesięcy to dwa tygodnie licząc od najbliższego
    poniedziałku, jeśli dłużej niż 6 miesięcy to miesiąc licząc od najbliższego
    pierwszego, dalej nie pamiętam.

  • 4. Data: 2007-04-25 09:27:45
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 11:11:36 +0200, Herakles napisał(a):

> [...]
    > poniedziałku, jeśli dłużej niż 6 miesięcy to miesiąc licząc od najbliższego

    To źle pamiętasz... To co piszesz nie dotyczy umów na czas określony.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2007-04-25 09:33:55
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Waldek "Jakec" Bulkowski wrote:

    > To źle pamiętasz... To co piszesz nie dotyczy umów na czas określony.
    >
    > 3mcie się.

    Ty masz kurka rację, ale jajca!

  • 6. Data: 2007-04-25 10:59:58
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ty masz kurka rację, ale jajca!

    To znaczy, że nie można rozwiązać takiej umowy?
    Jajca jak cholera!

    Coś mi sie tu nie podoba, pamiętam, że podpisywałem
    jakiśtam aneks do umowy o pracę u poprzedniego pracodawcy,
    aneks dotyczył właśnie możliwości rozwiązania takiej umowy.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-04-25 12:49:27
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > To znaczy, że nie można rozwiązać takiej umowy?

    Za porozumieniem stron.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 8. Data: 2007-04-25 17:43:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0nj0n$gvl$1@nemesis.news.tpi.pl Larsoden

    > Za porozumieniem stron.
    Oraz bez wypowiedzenia.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-04-26 05:51:32
    Od: "Mic" <r...@p...onet.pl>

    Na szczescie mam paragraf o mozliwosci wypowiedzenia, ale nie bylem tego
    pewien.
    Mozna sie ladnie wkopac.
    Czy rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia to porzucenie pracy ?

    --
    pozdrawiam

    Michal

  • 10. Data: 2007-04-26 06:32:41
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mic pisze:
    > Czy rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia to porzucenie pracy ?

    Albo rozwiązanie umowy albo porzucenie. Jak rozwiążesz umowę to nie masz
    czego porzucać.

    p.s Odpisuje się po postem.