PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena strony

  • 1. Data: 2007-04-24 10:59:23
    Temat: Re: Wycena strony
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 24-04-2007 o 13:00:25 nosferathoo <n...@o...pl>
    napisał(a):

    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    Za optymalizowaną pod Firefoxa? Ani grosza.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 3. Data: 2007-04-24 11:55:31
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    nosferathoo pisze:
    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    a cóż to za kolory?

  • 4. Data: 2007-04-24 11:59:20
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "nosferathoo" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    Jak zwykle, 1/10 ceny samochodu*.
    (przy czym powinna zachodzić silna korelacja między ceną samochodu a iloczynem
    szeroko pojętych zdolności webmastera i ilości pracy potrzebnej do wykonania strony)

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    CR-V 2.0 kat, 150 KM, `04

  • 5. Data: 2007-04-24 12:09:19
    Od: nosferathoo <n...@o...pl>

    Tomek napisał(a):

    > a cóż to za kolory?

    Zmieniane wiele razy pod kątem tego jak sobie klient zażyczył.

    --
    nsf

  • 6. Data: 2007-04-24 13:21:27
    Od: l30n <n...@b...tak.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 13:00:25 +0200, nosferathoo napisał(a):

    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    Za strone z menu niedziałającym bez js ?
    0
    --
    http://www.doladowania.pl
    Doładowanie telefonu na kartę w sieci Play, Era TakTak, Orange Pop i Mix,

  • 7. Data: 2007-04-24 13:33:58
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    nosferathoo wrote:

    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    Ja bym takiej strony wogóle nie kupił, dlatego jak masz frajera, to doi go
    ile się da!

  • 8. Data: 2007-04-24 14:22:45
    Od: nosferathoo <n...@o...pl>

    l30n napisał(a):

    > Za strone z menu niedziałającym bez js ?
    > 0
    I z niedziałającą bez js przeglądarką zdjęć w dhtml. Zbrodnia!

    --
    nsf

  • 9. Data: 2007-04-24 14:53:53
    Od: nosferathoo <n...@o...pl>

    Tomek P. napisał(a):

> [...]
    > obywateli, jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo
    > może trysnąć. Że trzeba zdjąć kapelusik od bezy. I to jest k... program

    Działa pod IE, FF i Operą*. A jest napisane jak jest bo preferuje FF i
    na złość zamawiającemu który uparł się by chodziło pod IE6 kosztem kilku
    cięć i gięć.

    * - no z ręką na sercu przyznam że dopiero teraz sprawdziłem i
    poprawiłem skrypt js tak by działało ;]

    --
    nsf

  • 10. Data: 2007-04-24 15:34:10
    Od: Kimy <k...@w...op.pl>

    nosferathoo napisał:

    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?

    Daj za darmo i się czasem na niej nie podpisuj,
    chyba, że to ma być twoja ostatnia stronka.

    --
    pozdrawiam,
    Kimy