PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absurd w ustawie !

  • 71. Data: 2003-02-15 00:58:22
    Temat: Re: Absurd w ustawie !
    Od: flyer <f...@g...pl>

    wer napisał:

    > Co do religii, jedyne religijne ogloszenia jakie widzialem, dotyczyly
    > swiadkow jehowy, nie wiem dlaczego, ale czesto sie pojawia, ze
    > zatrudnie swiadka jehowy.

    Spotkalem sie z ocena SJ, jako osob prawych, nie chciwych i dobrze
    wywiazujacych sie ze swoich obowiazkow.

    Flyer

  • 72. Data: 2003-02-15 09:00:00
    Od: wer <w...@w...pl>

    flyer wrote:

    > Spotkalem sie z ocena SJ, jako osob prawych, nie chciwych i dobrze
    > wywiazujacych sie ze swoich obowiazkow.

    I marnujacych czas na nawracanie innych w pracy :)

    wer

  • 73. Data: 2003-02-15 20:11:20
    Od: flyer <f...@g...pl>

    wer napisał:

    > I marnujacych czas na nawracanie innych w pracy :)

    O wlasnie - spokoj z jakim wykonuja swoja religijna "akwizycje" - mialem
    tez na koncu jezyka. Ale czesto szuka sie ich wlasnie do namawiania
    innych do czegos lub do prac rzemieslniczych, gdzie przewaznie stykaja
    sie sami ze soba. Przynajmniej np. roznoszac ulotki, wiadomo ze ich nie
    wyrzuca ;).

    Flyer

  • 74. Data: 2003-02-15 23:33:31
    Od: DToczynski <D...@p...pl>

    On Sat, 15 Feb 2003 01:58:22 +0100, flyer <f...@g...pl> wrote:

    >Spotkalem sie z ocena SJ, jako osob prawych, nie chciwych i dobrze
    >wywiazujacych sie ze swoich obowiazkow.

    Potwierdzam. Wcale mnie nie dziwi szukanie Świadków Jehowy wprost w
    ogłoszeniu. Znajomy naprawia u nich (prowadzą warsztat pod Warszawą)
    swoje 8 letnie auto - wie, czego wymagać, bo poprzednio sam grzebał
    przy 10 letnim maluchu, którym robił >1 kkm tygodniowo - uczciwi, nie
    zdzierają, robią rzetelnie i nigdy nikt nie musiał po nich poprawiać -
    ze świecą szukać takich mechaników (prośby o namiary warsztatu tylko
    mailem - będę mu przekazywać może zarobi darmowy przegląd albo co ;).