PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki na stacjio paliw

  • 1. Data: 2005-05-29 00:38:20
    Temat: Zarobki na stacjio paliw
    Od: "l4" <n...@o...pl>

    Czy pracował ktoś może na stacji paliw? W poniedziałek mam rozmowe (Shell) i
    spodziewam się pytania o zarobki. Nie chciałbym wymienić zbyt małej ani tez
    zbyt wysokiej sumy. Z gory dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2005-05-29 18:44:56
    Temat: Re: Zarobki na stacjio paliw
    Od: "MF" <s...@o...pl>

    > Czy pracował ktoś może na stacji paliw? W poniedziałek mam rozmowe (Shell) i
    > spodziewam się pytania o zarobki. Nie chciałbym wymienić zbyt małej ani tez
    > zbyt wysokiej sumy. Z gory dziekuje za odp.

    1200 na rękę, tyle zarabia znajomy na Shell'u będąc zwykłym sikawkowym.

    MF

    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 3. Data: 2005-05-30 09:49:39
    Od: "N" <n...@b...pl>

    To chyba w warszawie. w Łodzi na PKN mozesz zarobic 824 brutto z czego i tak
    zabierze Ci szef za braki ze sklepu, albo za remanent...
    To praca poniza młodych ludzi. Haruja po 12 godzin i wielkie G.... z tego
    maja, jedynie szef-wlasciciel stacji sie na tym dorabia...

  • 4. Data: 2005-05-30 11:28:34
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    N napisał(a):

    Haruja po 12 godzin i wielkie G.... z tego
    > maja, jedynie szef-wlasciciel stacji sie na tym dorabia...

    no, to akurat nie tylko na stacjach tak jest ...

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]