PracaGrupypl.praca.szukana › ADMINISTRACJA

  • 1. Data: 2004-07-12 13:23:45
    Temat: ADMINISTRACJA
    Od: m...@o...pl

    Witam!!!
    Mam na imię Monika, mam 20 lat własnie ukonczyłam 1 rok Administracji
    Publicznej w Ostrołęce-zaocznie. pracuje już prawie rok na stanowisku :
    Samodzielne stanowisko ds. pracowniczych czyli praca w kadrach jednak w firmie
    podejmuję się różnych wyzwań, między innymi praca w sekretariacie, trochę
    sprzedaży np. akwizycja, jednak zainteresowana byłabym pracą w biurze.

    Moje umiejętności to dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office,
    płatnik, VideoTel.
    posiadam prawo jazdy kat. B
    jezyk angielski na poziomie srednim dla zaawansowanych.

    jestem osobą ambitną, skorą do uczenia się nowych programów by zdobywać nowe
    umiejętności i poszerzać własną wiedzę dążąc do osiągania zamierzonych celów i
    własnego spełnienia na arenie zawodowej, dostosowując się do wymagań firmy.
    Potrefie pracowac zarówno w zespole jak i samodzielnie. Mam miłą aparycję oraz
    wysoką kulturę osobistą.
    Zainteresowana byłabym pracą na terenie woj. mazowieckiego.

    Kontakt: m...@o...pl

    Serdecznie pozdrawiam!