PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja po raz kolejny... › A ja po raz kolejny...
    From: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: A ja po raz kolejny...
    Date: Fri, 12 Apr 2002 01:39:00 +0200

    .. wysylam ten post o zarabianiu przez internet. Sporo osób mnie o to pytało
    (nie będę ukrywał że zdecydowana większość nie była zainteresowana). Dlatego
    mam pytanie do grupy - co o tym sądzicie? Czy taka forma dorabiania ma sens?
    jakie są powody dla których ludzie podejmują się takiej formy dorabiania?
    czy firma proponowana przeze mnie ma interes w niewypłacaniu ludziom zarobku
    (jak na przykład robi Nitroclicks) czy może raczej ma żywotne
    zainteresowanie w utrzymaniu dobrej opinii (prawdopodobne jest sponsorowana
    przez jakąś poważną instytucję promującą kulturę). I najważniejsze dla
    mnie - czemu ludzie nie są zainteresowani tym rodzajem działalności?
    niestety z tych osób co mnie pytały na priva tylko kilka odpisało podejmując
    coś w rodzaju dyskusji. A przecież przy odpowiednim rozreklamowaniu można
    naprawdę sporo na tym zarobić (są kraje gdzie taki zarobek jest naprawdę
    atrakcyjny a mentalność mieszkańców idealnie wpasowuje się w proponowany
    profil, np Indie czy może również Irlandia - szeroko znany jest fakt że
    Hindusi są najtańszą informatyczną siłą roboczą). Bardzo proszę o wasze
    opinie

    przypominam że zarobek to około 1$ za godzinę, nie są to reklamy czy gry
    losowe, po info zapraszam na priva (to dłuższy tekst).

    ps. mam tłumaczenie tego tekstu na angielski jakby ktoś był zainteresowany
    promocją za granicą

    tomek